(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDAMIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDAMIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bayramınızı en içten,en arık,en sıcak duygularımla kutlar, Yaşanılmaya değer tüm güzelliklerin ve mutlulukların bir bayram sevinci içerisinde geçmesini temenni ederim. İYİKİ VARSINIZ İYİKİ YAZIYORSUNUZ
Ayıp değil, kınamayın aşkımı Demeyiniz sanal dünya şaşkını Bu bir sevda, son baharın taşkını Terk etmekten dem vurmayın dostlarım Aşkı kınamak mümkün mü değerli kardeşim, Sevdasız ellerde kışlamak ne kadar zor ise, hayalden ve yürekten silinmeyen sevdaya özlem de o kadar zordur. Ama bazen teselli amaçlı söylenen sözler sanki bu zorluklar inkar ediliyormuş hissi uyandırır o zorluğu yaşayanda. Oysa, Bazen beden terk eder de yürek terk etmez aşkını. Bazen de yürek terk eder aşk sandığını ama beden terk edemez... Ne yazık ki gözlemlediğim bir çok evlilikler de böyledir. Yüreğinize sağlık.Selam ve saygılarımla.
İbrahim Bey saz çalıyor musunuz? Ben dizelerinizi okurken sanki sazınızın tellerinden gelen sesleride duyar gibi oldum. Ben böyle okudum böyle değerlendirdim. Hoşuma gitti.
Çok mükemmel bir sevda şiiri ile bizlere sanki bir bayram hediyesi sundunuz.
Çok teşekkürler.
Müjdeler barındıran dizeler bizi mutlu etti sizin adınıza.
Belli ki gönülde bir sevda yeşermiş...
Uzaktaymış ama gönüle yakınmış sevgili.
Ne mutlu efendim.
Daim olsun sevdanız.
Saygılarımla...