Temaşa et seyreyle, göz önünde aşikâr Bulut sardı asuman, kışladı kışlayacak. Ava giden avcılar, tek tek olurken şikâr Kara toprak sarılıp, döşledi döşleyecek, Sonsuzluğa yolculuk başladı başlayacak.
Nefsine yenik düşüp, silme namusu arı Söndürme Hak yolunda, gönlünde yanan harı Büyük bir heves ile ben beklerken baharı Yaz ayı geçivermiş, kışladı kışlayacak, Sonsuzluğa yolculuk başladı başlayacak.
Hiç akılda yok iken, ecel yolum çevirdi Pehlivan edasıyla havalarda savurdu Takarak çelmesini, ağaç gibi devirdi Çarptı yere çullandı, tuşladı tuşlayacak, Sonsuzluğa yolculuk başladı başlayacak.
Bilirim yaşananlar hayatın bir oyunu Ölümle noktalanır bütün canlının sonu Birer birer geçiyor ömrümün kalan günü Zaman dönüp tersine, işledi işleyecek, Sonsuzluğa yolculuk başladı başlayacak.
Mahir dimdik yürürken, başı öne eğmeden Zifiri bir gecede, belki ülger doğmadan Rahmet yüklü buluttan bir tek katre yağmadan Ruh çekilip bedenden boşladı boşlayacak, Sonsuzluğa yolculuk başladı başlayacak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONSUZLUĞA YOLCULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONSUZLUĞA YOLCULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nefis, duygulu, hüzünlü bir şiir, Mahit Beyin güzel yüreği ve usta kaleminden böylesi bir şiiri okumak ve sesinden dinlemek çok hoştu... Teşekkürler kaleminize Mahir Bey... Selam ve saygılar...
Mahir dimdik yürürken, başı öne eğmeden Zifiri bir gecede, belki ülger doğmadan Rahmet yüklü buluttan bir tek katre yağmadan Ruh çekilip bedenden boşladı boşlayacak, Sonsuzluğa yolculuk başladı başlayacak.
Güzel şiirinizi,yazan kalemi kutluyorum şair arkadaşım. Beğeniyle okudum. Sağlıcakla kalınız...
Hiç akılda yok iken, ecel yolum çevirdi Pehlivan edasıyla havalarda savurdu Takarak çelmesini, ağaç gibi devirdi Çarptı yere çullandı, tuşladı tuşlayacak, Sonsuzluğa yolculuk başladı başlayacak.