(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelebek... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelebek... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bayramınızı en içten,en arık,en sıcak duygularımla kutlar, Yaşanılmaya değer tüm güzelliklerin ve mutlulukların bir bayram sevinci içerisinde geçmesini temenni ederim. İYİKİ VARSINIZ İYİKİ YAZIYORSUNUZ
Ben bu şiiri de yazan yüreği de alnından öpüyorum izninle can kardeşim. Yıllardır Anadolumun kızlarının ve kadınlarının esaretini ne de güzel dile getirmişsin. Söz bitti bende bu dizeler karşısında. Yüreğine sağlık. Selam ve sevgilerimle.
Nesiller bozuldu nereye koşar____Nesiller bozulduysa vay geldi başa Bir çırpıda hemen eşini boşar_ ___Kadının boşanması için isteği yoktur ama Öyle sebepler var akıllar şaşar___İhanet ve şiddet su koyar aşa Sen git bir de hakim beye sor____Çaresiz Hakim beye gidip derki hadi beni boşa...
Mustafa Deniz. Değerli dost sizin yazdıklarınızda bana söz hakkı verdi galiba:))))
ceynan tarafından 12/18/2007 12:14:43 AM zamanında düzenlenmiştir.