(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensiz… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensiz… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bu ne sevgi ah! Bu ne ızdırap!" Okudukça yüreğimi titretti mısralara inci gibi dizdiğin duyguların sevgili Kardeşim. Kompozisyonu dersen zaten öteden beri imreniyorum bu sanatına. Serbest olan şiirleri yazan arkadaşlarımdan ricam bir sakıncası yoksa mısra başlarını büyük harfle yazmalarıdır.Serbest deyince yoksa öyle yazılması da mı serbest oluyor bilemem ama her halde kurallar öyle değildir.Bayramınız şimdiden kutlu olsun.selamlar.
Yine kanattın kâlbimizi sevgili dost. Hiç döndürüp dolaştırmadan, açık seçik yapılmış bir duygular demeti... Dilerim çok yakında mutluluk yazsın kalem. Sevgilerimle...
Özlem, sevgi vefa ve boyun büküş... Dizelerde tüm duygular harmanlanmış... Allah Bu günlerimizi aratmasın sevgili kardeşim. Gözyaşlarınız sevinç gözyaşlarına dönüşsün inşallah bundan böyle. Yüreğinize sağlık. Selam ve sevgilerimle.
Bu üzüntüler bu sitemler katlanması zorda olsa derin mana içeren şiirler yazdırıyor ama ben yinede herşey gönlünce olsun diyorum mutluluklar daim olur inşallah tebrikler kardeşim
bende kalacak sensiz hatıralarım .. harika yakalamışsın ki tümü güzel anlamlı şiirin ama ben yazdığım satırı ayrı tuttum .. yüreğine sağlık canım.. öpüyorum... sevgimle ..