(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... S O N ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... S O N ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bana göre hayatın tam gerçegini yansıtmışsınız.herşeye ragmen yaşamak güzel de yaşarken aldıklarımız verdiklerimizden daha az galiba.önemli olan ölümü kabul edip güzel yaşayabilmek.vçok güzele arkanızdan hayır duasını alabilmek yaşamın en güzel tarafı.çok güzel şiir gerçekçi.
ya ne kadar güzel bir tema bulmussun.tebrik ederim..insan hayatında bir kere oldugu gunu dusunmelı bence....nelerı gerıde bıraktıgını ve yapak ısteyıpte yapamadıklarına bakmalı...ve bugun o gunmus gıbı yasamalı....mukemmel bır sıır sn.oz-an ölüm dediğin bir gün gelip bizimde kapımızın önunü süpürücek..ve kapıdan içeriye girecek....bizi alıp götürücek.. işte o zaman gülmen gerek ki bu güzel şiirin şiirlerimiz bu satırlarda kalıcak.:) gulumseyin
Kıymetli dostum; İkilemde kaldım inan kilitlendim. Hiç bu yönü ile düşünmemişliğime mi yanayım, yoksa ölümümü şiirleştirmemişliğime mi? Git allasen, ardımızdan kim ne derse desin bırak boşver sen. Bak bunca büyük adam gittide ne deniyor arkalarından sanki? Lütfen yaşam dolu, duygu coşkuları ile selleşmiş ve amansız aşklardan söz eden şiirler yaz. Böylesi karanlıklar içinde ruhumuza şifa niyetine.. Fatiha niyetine olmasın sakın:))) O nasılsa her an her saniye olabilir..... Gücendirmemişimdir inşallah. Ne yapayım yani yalandan çok beğendim mi diyeyim? Sağlıklı ve kaliteli bir yaşam diliyorum. Sevgi yüklü saygılarımla. (puan yok kusura bakma)
bütün olarak çok hoş bir şiir okudum yüreğinize sağlık.sonunda öldürmüşsünüz kendinizi. önceleri çok tuhafıma giderdi kendini ölecek gibi hissetmek ya da düşünmek... ama sonra "niye?" dedim kendi kendime gülen garipsenmiyor, yaşamak istiyorum diyen garipsenmiyor da ölen mi garipseniyor?...isyan olarak değil tabiki bu ölüm belki de her anı yaşayışımızda ölüp ölüp diriliyoruz...
kalem bir konuşmuş pir konuşmuş. bu eşssiz güzellikteki eseri, duygularında harmanladığı güzellikleri bize sunarak kazandıran üstada ancak tebrik etmek düşüyor, her bir dizesinde alınacak bir pay var...
ölüm "ölümsüzlük şerbetini" içme günüdür.. Allah hayırlı geçecek uzun ömürler versin sana bu şiirini öbürlerinden farklı buldum üzüldüm, ölümden bahsetmezdin hiç insan ölümü düşünebiliyorsa o yürekten neler gelip geçmiş acaba?? sevgiyle ve yaşama sevinciyle kal kardeş
Ama düşünceleriniz içimizi ürpertiyor..
Selam sevgi ve muhabbetle..