(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TARİHİMDEN ATLILAR GELİYOR. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TARİHİMDEN ATLILAR GELİYOR. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TARİHİMDEN ATLILAR GELİYOR Bu güzel duyguları mısralara döken yüreği kutluyor,saygılar sunuyorum. ERGENEKON YURDUN ADI BÖRTEÇİNE KURDUN ADI ÜÇYÜZ YILDIR DURDUN HAYDİ ÇIK EY YÜZBİN MIZRAĞIMIZ. Çin hükümdarı'na Çin seddini yaptıran bir milletin evlatları olarak bu güzel vatan uğruna herşeyi yaparız,canımızı dahi feda ederiz.
Kar,kış,boran ,fırtına; Ne ayaz , ne kasırga Bilmez vatanın bağrından kopan Bilmez kendi vatanında nasıl tutsak yaşana
Ey Türk evladı!!! Uyanıksın biliriz dağ başında Elimizden yanında yer almak gelmez ama Topyekün bir millet Dualarımız senden yana...
en beğendiğim kısmı belirtmek gerekirse ben her mısrayı bütün aldım çünkü bütünüyle muhteşem bir şiir.ınlar bizim kurtarıcımız onlar biz uyurken soğukta be memleketin korumasını yapıyorlar.bir çıkar için değil hem de.yüreklerindeki sonsuz sevgiyle,vatanları için yapıyorlar bunu.ATATÜRK'ün evlatlarıyız biz.her sabah gün başladığında arkasında olacağımız savunacağımız görüşlerin lideri olmalı bu.saygılarımla...
Ey Türk evladı!!! Uyanıksın biliriz dağ başında Elimizden yanında yer almak gelmez ama Topyekün bir millet Dualarımız senden yana...
Yüreğinize sağlık... evet elimiz de silah yanlarında değiliz belki ...Dualar bizim silahımız değil mi ki...Topyekün bir milletin iç sesi...korur mehmetçiği...
Ey Türk evladı!!! Uyanıksın biliriz dağ başında Elimizden yanında yer almak gelmez ama Topyekün bir millet Dualarımız senden yana... DUYARLI YÜREĞİNİZE,KALEMİNİZE SAĞLIK İŞTE ŞİİR BU YAZMAK SİZE YAKIŞIYOR Gönül soframdaki şiirlere özellikle yaşanılmış öykülere beklerim efendim
Ey Türk evladı!!! Uyanıksın biliriz dağ başında Elimizden yanında yer almak gelmez ama Topyekün bir millet Dualarımız senden yana...
Yüreğinizin güzelliğini ve vatan aşkınızı satırlarınıza nakşetmişsiniz. Kaleminiz ve yüreğiniz sağolsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Bu güzel duyguları mısralara döken yüreği kutluyor,saygılar sunuyorum.
ERGENEKON YURDUN ADI
BÖRTEÇİNE KURDUN ADI
ÜÇYÜZ YILDIR DURDUN HAYDİ
ÇIK EY YÜZBİN MIZRAĞIMIZ.
Çin hükümdarı'na Çin seddini yaptıran bir milletin evlatları olarak bu güzel vatan uğruna herşeyi yaparız,canımızı dahi feda ederiz.