Dün bağladığım karaları , çözdüm Bugün yeşillenesim, Çayır/çimen olasım var Ne kaçan gelsin üstüme Ne de kovalayan Eli uçurtmalı çocuklar Koşun/tepinin üstümde Yarın sararasım var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sar/ar/asım var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sar/ar/asım var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Şairem!Bu serbest yazılmış şiirinizi sanki hece vezniyle yazılmış gibi okudum ve çok beğendim.Dizeleri ne güzel seçmişsiniz,dile takılmadan ne güzel okunuyor.ses benzeşimleri tam yerinde. Ne yazık ki serbest tarzda şiir yazan birçok arkadaşımız çok önemli olan ses benzeşimli kelimeleri dikkate almadıkları için şiir şiirlikten çıkıyor okuyana dinleyene sanki düz biryazı havası veriyor.Sizi yürekten kutluyorum.
Dün bağladığım karaları , çözdüm Bugün yeşillenesim, Çayır/çimen olasım var
Sıradan gibi algılanan davranışların düşüncelerin altında yatan nedenleri görebilmek, insanların bakışındaki coşkuyu, sevecenliği yaşama ve sevdaya ilişkin beklentileri çözebilmek, çocukların cıvıltılarını kuş cıvıltılarıyla eşleyebilmek,çayır çimen olabilmek kentlerin bizi akşamdan sabana ,sabahtan akşama boğan sıkan her kesin kendi derdine düştüğü bir yaşamda bir zamanda umudu yüklenmek gönül gözümüzle bakmayı bakabilmeyi gerektiriyor sanırım biraz da...
Kısa bir şiir ama kısa bir şiirin olabileceği en uzun derinlikteydi kendini sorgulayan ve kendine umut yükleyen dizeler bana göre..
Tebrik ederim şair Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
En derin denizlerde boğula boğula anlarsın hayatın tek bir nefesten ibaret olduğunu, en haşmetli fırtınalarda yıkıla yıkıla, çayır/çimene yüklersin ayakta kalabilme umutlarını.
Dün bağladığım karaları , çözdüm Bugün yeşillenesim, Çayır/çimen olasım var Ne kaçan gelsin üstüme Ne de kovalayan Eli uçurtmalı çocuklar Koşun/tepinin üstümde Yarın sararasım var