dikenler arasından güllerim koparılıyor, sana Adl-i İlah-i bunu mu emrediyor?
karanlık çökünce içim geceye daralıyor her yer hatıranla al bu yürek senin
aslında beni çok , çok sen seviyorsun yiğitliğine söz namerd bir edemiyorsun
büyüdükçe hayal , kurmak da zorlaşıyor, hayal kurmakla birlikte al bu yürek senin
gerçekler gerçekten, çok acıdır çünkü nedensiz canın canımın içi bazen yakar
hazan rüzgarı ağlıyor, şimdi baharında artık eskisi gibi değilim al bu yürek senin
yaşamın tadı da yok, güzelliklerin anlamında ya kalıp benim tüm acılarla kal ya yüreğinle
kaplar hücremin her köşe bucak zerresini kader ağlarını örerken benliğimi al bu yürek senin
’ÖYLESİNE’ geçmişinden bir parça, bir anı, bir zaman dilimi. ne kadar sahiplenmek istemesen de, kendine yakıştıramasan da, senindir. iyisiyle, kötüsüyle, güzeliyle çirkiniyle.
bir günahtır bazen içinde taşıyıp aklına değdikçe boğulacak gibi olduğun, bir sevaptır beklide unutman gerektiği halde hatırlayıp durduğun anda.
Bir mum eşiğinde düşünüyorsun ’DÜŞ GÜZELİ HALİDE-M KİBAR GÜL’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öylesine ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öylesine ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne desem bilmem ki..seçme hakkını sana bıraktım,uzaklarda kalan özlemlerin bu günde düşündürdügü hisler ,günah kadar agır gelmiş..ya taşı yada sal gitsin ,bir anlık iç sıkıntısı idi deyiver a dost...İstesekte bu güne sıgdırılamayan hasretler,uzakta oldugu yerde kalsın,orada daha güzel duruyor,zira ara sıra ugrayacak kadar hasret gurbetiyle birlikte bize ugrayacagımız bir dost kapısı ..sadece hayallerin oldugu bir dost kapısı....adresini bir bizim bildigimiz.... Sevgiler .... Yüregine saglık Mervecim...