(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanlık yollara güller saçamam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karanlık yollara güller saçamam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendimiz gibi bildiklerimiz yanılttılar çoğu kez bizi...manidar dizeler akıcı ve bir okadar da ders verici idi ve şiir yine muhteşemdi..Ahmet Hocam kaleminiz ışık olsun çok saygım ile efendim..
Yücedir yüreğim düşmez alçağa Mavi gök dururken, yerde uçamam. Zamane aşkları uyar bu çağa Her yüze gülene, kucak açamam Sevgiyi doğru kullanmak gerekir.Bunu çok güzel dile getirmişsiniz.Tebrik ederim.
Bilmezmiyim kardeşimi. Saygıda ve güvende öncelik kendimizin olmalı. Muhanetin denizinde boğulacağına susuz kalmalı onur ve gurur sahibi insanoğlu. Bu güzel şiir için yüreğine,kalemine sağlık kardeşim. Gönülden kutlarım.
İhanet kokarsa yanan yangında Namert mert olamaz, gönül cenginde Yüksekte sürünür, olmaz enginde Yalan köprüsünden asla geçemem.
Muhterem Abim.her bir dörtlüğü bir diğerinden güzel anlam ve mana dolu muhteşem bir eserdi. Yüreğiniz dert görmesin,kaleminiz daim olsun.kutluyor tebriklerimi sunuyorum. Selam ve sayğılarımla...A.E.O.