(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFİS BU ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFİS BU ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair ne yazacağını çok iyi bilir, yazan kalemin daim olsun değerli şairem, kısa dizelerle çokca anlam ifade eden bir şiir, her şair bunu beceremez, ama siz bunu başarıyorsunuz, sizi canıgönülden tebrik ediyorum.saygılarımla..
Emoş yine kısa dörtlükte çok derin anlam gizli.bana Hülya ne alaka diyeceksin amma B.Ersoy şarkısını anımsattı YÜZÜNÜ GÖREMEM SESİNİ DUYAMAM BU AYRILIĞA BOŞ YERE AĞLAYAMAM TEKRAR HAYATIMA GİRME SANA YANDIĞIMI BİLME
Bir şey anladım sa arap olayım :)) hadi yine faorilerime ekliyecek bir şiir buldum:))bu arada regaip kandiliniz bol bol her türlü kötü nefisten uzak hayır ve bereketli olsun.dişlerim nerde dişlerim:))
Yüreğine Sağlık TEBRİKLER
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın her yer neşe ve huzur dolar
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle ALLAH C.C. EMANET OL
dostyeli sevgili dostum..şiir/i düşündürürse çok seviyorum ben..ama şiir yazdım demiyorum sadece iç seslerim..daha kaç fırın ekmek yemem lazım şiir adına şiir tadına varan iç seslerim için hayırlı kandiller can.
Dön gayri ey ahum...!!! Şöyle çevir bana yüzünü, Engel var arada, Sakın deme unuttum.. Sevdanla kapanır.. Sana her gün bu gözüm.. Aşkınla yanarım. Sanadır bu yüreğim.. Engel var arada .. Sakın deme unuttum... Ben seninle bir şeyim.... Ey gözlerini sevdiğim.... ..KUTLARIM DEĞERLİ EMA....
Ya farzet hiç anı/msamadım yada geri dönüş mümkün değildi Ama nolu be sen bir kerecik o gururunu kır EGOnu yen sen dön sevgi derganıma sev umut ol deseni kara olan yüreğime
Belli mi olur...