Bak işte gidiyorsun, veda bile etmeden. Ölümsüz dediğin aşk, buraya kadar mı yar? Dilimin ucundaki, sözüm bile bitmeden; Yaktın tüm gemileri, buraya kadar mı yar?
Buraya kadar mı yar? Verdiğin bütün sözler. Et tırnaktan ayrılmaz, yeminler ediyordun. Yüreğimin sahibi, derinden bakan gözler; Her bakışında bile, seviyorum diyordun.
Seviyorum diyordun, sana her sorduğumda. Riyakârlık yaparak, hep gülüyordun yüze. Sevginden şüphe edip, aklımı yorduğumda; İnan diyordun daim, dilden her düşen söze,
Dilden düşen her söze, doğrudur dedim kandım. Sözün sözünü tutmaz, ne diyeyim böylesin. Sevda ateşin ile bir ömür boyu yandım. Söndürecek hekim yok yüreğimse neylesin!
Yüreğimse neylesin, aşktan bir zevk almadı. Zevk-ü sefalar senin, bana zulm ediyorsun. Kapattın perdeleri, artık sahne kalmadı. Veda bile etmeden, bak işte gidiyorsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-------Buraya Kadar mı Yar.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-------Buraya Kadar mı Yar.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seviyorum diyordun, sana her sorduğumda. Riyakârlık yaparak, hep gülüyordun yüze. Sevginden şüphe edip, aklımı yorduğumda; İnan diyordun daim, dilden her düşen söze,
Her ayrılığın ardından bu sorgulamalr yapılır hani seviyordun ,hani her şeyindim .ama ne yazık ki çoğu kere sözlerde kalıyor .değer hak edene verilir,unutanı unutacaksın ki oda aynı acıyı tatsın deriz de yapabilir miyiz o ayrı . yine siztemkar duygu yüklü dizeler şiirlerde kalsın diliyorum değerli kardeşim. selam dua ile.
Sevgiliye içten bir sesleniş nefis bir duygu seli vuslata ermeden beni yarı yolda bıraktın diyor usta kalem.Güzel eserinizi canı gönülden kutluyorum saygılar sunuyorum..
Bak işte gidiyorsun, veda bile etmeden. Ölümsüz dediğin aşk, buraya kadar mı yar? Dilimin ucundaki, sözüm bile bitmeden; Yaktın tüm gemileri, buraya kadar mı yar?
Sevdiği insanın bırakıp gitmesi geride hüzün ve acı bırakır. Geride kalana da yürek yakan şiirler yazdırır.
İçeriği hüzünlü olsa da şiir olarak emek mahsulü dizeler çok güzeldi. Gönlünüz dert görmesin efendim.Saygılar.
buruk bir sevda masalının çok güzel duygulu bir manzum eserin mısralarında okunuşu. her bakımdan özenle kaleme alınmış etkileyici bir eser. her kıtanın son mısrasının ikinci hecesinin ardındaki kıtanın birinci hecesine eklenmesi şiire farklı bir anlam yüklemiş.tebrik ederim.