(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ISLAKTIR GÖZLERİN DÜŞLERİMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ISLAKTIR GÖZLERİN DÜŞLERİMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim yine muhteşem bir şiir ve bir o kadarda hayran kaldığım bir resim şiir ve resim yarış eder haldeler sayfada yüreğinizin sesini alkışlıyorum hayranlıkla okudum ve ses olmaya çalıştım geç kalmış olsamda oğlum ameliyat oldu onun yanında idim sevgiler bırakıyorum bu nadide sayfaya ve güzel yüreğinize
sevgiyi tatmaksa maksat ağlamayı bilmek beklemeyi öğrenmek gerek bir de mutluluğu ararken çile devşirmeyi .....
Hüznünde de sevincinde de huzur veren sanat şöleni dizeleriniz. En önemlisi de tamamlayan resminiz hocam. Beğeniyle okuyor ve izliyorum. Saygılar alkışlar İzmir'den.
gittin olmadığın yüreğimden vuslat sız arzularım sende kaldı yokluğun ve acıların hala bende
Güçlü kaleminize serbest şiir de çok yakışmış. İçeriğindeki duygu akışı ve her zamanki gibi fon resmi çok güzeldi. Beğeniyle okudum.Paylaşım için teşekkürler.
Başından sonuna kadar özenle kaleme alınmış harika duygularla bezenmiş nefis bir eser okuttunuz. bu güzel şiirinizi canı yürekten alkışlayıp kutluyorum saygılar sunuyorum..
Hece şiirlerinde olduğu gibi serbestte de çok harika yazıyorsunuz. Sizin sayfanızda sanat var zaten. Bu sayfa benim için çöl ortasında bir vaha gibi...Huzur verici, dinlendirci, gerilimsiz ve besleyici... Buraya gelince kendimi bir şiir ve sanat etkinliğinde buluyorum adeta.
vuslata hasret bir yüreğin duyguları, sızıları özlemleri nefis bir yorumla mısralara yansımış. derin bir anlatım, oldukça güzel tasvirler şiire değer katmakta. resim ayrı bir güzellik ve sanat eseri.tebrikler üstadım.
Hep mükemmel dizelere imza atıyor değerli kaleminiz kıymet dostum hemşerim Canı gönülden kutluyorum.Düzgün şiirler sapmasız çizgeleri hep sayfanızda olsun dost bizde şiir okuyalaım...Selam saygılarımlasınız
gelmeyeceğini örtünmüşüm
göz kapaklarım küskün gülümsemelere"
Ben de yorgunum, hem de çok...
Saygılar.