(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIĞINAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIĞINAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel dileğiniz için teşekkür ediyorum. Hiçbirimizin yüreği susmasın,susmasın ki; söylenmeyen bir şey kalmasın. İyilik ve mutlulukla kalın. Saygılarımla...
Nasıl güzel bir şiirdi büyütüp kentin bilbordlarına asmak geldi içimden.Sonra koşup eskimiş fotoğraflara bakmak,elim yüzüm şiire bulaştı çok ama çok güzeldi.
Bir siginak Disinda cesetler Onlarda dirilmeyi bekleyecek..
Bir onsozun arkasindan..
Bu siirinizde daha farkli bir tat vardi sevgili şair; Gordum resmin butununu, cunku icinde bende vardim..
Nikinizi her gordugumde "august rush" adli, o cok sevdigim film geliyor.. ve sahneler canlaniyor bir bir.. Bu yuzden size mizikaci diyesim geliyor nedense, etkisinde kalip filmin.. neyse...
August Rush benimde favorilerimdendir... Hayat aslında herkese bir deter ve bir kitap veriyor. Bazısı kolaya kaçıp kitaptaki gibi yaşıyor bazısıda zoru seçip defterini dolduruyor.Bilinen kolay yol mevsimsiz , o yüzden renksiz ve hata dolu... Bilinmeyen yol, 40 mevsimi barındıran bir macera ve sabrın yanında adil bir yürek gerektiriyor... Yaşadığımız sürece affetmek ve özellikle affedilmek zorunda kalmamak dileğimle... Saygılarımla...