Kendini taşmış sanma, kalbimin köşesinden; Yatıp kalkıp adını, anmadıysam öleyim. Ömrüm sensiz solsa da, yokluğun ateşinden; Gece gündüzaşkınla, yanmadıysam öleyim.
Adın dilimdedir hep, söyler dururum her an; Sevdan alnımda yazgı, silgi silemez inan; Rahmet yağsa bin kere, yalnız senin aşkından; Fenafillâh suyunda, yunmadıysam öleyim.
Vefasızlık diz boyu, böyle böyle eririm. Dostlar barikat kursa, yine seni ararım. Ağlar, sızlar, dalarım, hayalini kurarım. Yalan dolu, sözüne; kanmadıysam öleyim.
Âlem söylerdi; boştur, sevda denilen illet, Hasretin vuslatı yok, sensizlik büyük zillet, Toprağım, suyumsun sen, kalbimde oldun millet; Başımın üstünde taç, sanmadıysam öleyim.
Eline ne geçecek, beni dosta karayıp, Suizan tarağıyla, saçlarımı tarayıp, Bir serçe gibi uçup, dalın kolun arayıp, Nereye gidersen git, konmadıysam öleyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öleyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öleyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğenmenize çok sevindim, Ülkü hocam... Uzun zaman oldu, çekindim paylaşırken şiiri ama; Beğeni ve yorumunuz yüreklendirdi beni... Umarım daha iyilerini kaliteli şiirleri paylaşabilirim zamanla sizlerle... Teşekkür ediyor, saygımı ve sevgilerimi sunuyorum...
Eline ne geçecek, beni dosta karayıp, Suizan tarağıyla, saçlarımı tarayıp, Bir serçe gibi uçup, dalın kolun arayıp, Nereye gidersen git, konmadıysam öleyim.
ne kadar güzel bir paylaşım seni ve kalemini çok özlemişiz neşeciğim sevgilerimle
Güldeste şairem benim... :) Neşe ablacığım naif yüreğine binlerce sağlık olsun.. Uzun zaman oldu, ve körelmişim yazarken onu gördüm kendimde.. İnşaAllah devamında kalem de kelam da ehilleşerek yazarız da sizlere daha güzellerini okuturum.. Çok teşekkür ediyor, güzel yüreğinden öpüyorum.. Saygım sonsuz, içten sevgilerimle...
Bazen uzağa sıçrayabilmek için geriye çekilmek de gerekebilir. Gerçi siz elde olmayan, zorunlu bir ayrılık yaşadınız sanıyorum. Rabbim sabırlar ihsan etsin...
Uzun zamandır yazmıyordum Mevlüt hocam.. :( Beğendi iseniz onurdur benim için.. Açıkçası kalem de kelam da biraz körelmiş korktum paylaşırken. :) Yorumunuz için teşekkür ederim.. Saygım ve hürmetlerimle...
Dursun dünya sensiz olmayınca Gezen bulutlar gibiyim rüzgar başımda Her an devrilecek haldeyim Sevginle sarhoş olmuşum ben neyleyim
Artık geç bunları gönül Bir kalemde Ne tramvay çalışır Ne Mualla var bu alemde Neler yazsam olmuyor kırıldı kalbim Bir usta çağırsam ne olur Düzelir mi Şu sevgiyle hasret Paslanmış yüreğim.
Yatıp kalkıp adını, anmadıysam öleyim.
Ömrüm sensiz solsa da, yokluğun ateşinden;
Gece gündüz aşkınla, yanmadıysam öleyim.
Uzunca bir ayrılıktan sonra hoşgeldiniz Neşe hanımcığım, harika dizelerdi okuduğum, kaleminizi seviyorum. sevgimle her daim..