ıssızlaştı bir anda şehrimin sokakları. . . kapandı yüreğimin artık kapıları. içerde kalan yalnızca : ben, yalnızlığım ve kırık dökük hayallerim! /NergizA/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
içerde kalan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
içerde kalan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayalleriniz yaşatır ; gözlerinizi açtığınız her bir günle ve yine hayallerinizin kırıkları batar; her gece kapanamayan gözlerinize... ama yine de doğar güneş ve yine doğar umutlar; yüreğinizi ısıtan gönüllere olan inançla.. teşekkürler..
Sevgili Nergiz;Şehirlerde yaşam geceleri durur sessizce...Çekilir herkes bir köşeye..Sokaklar artık gariplerin ve kimsesizlerindir...Günden geriye ne varsa sokaklardadır kıyıda köşede artık...Ve,içimize eğildiğimizde de,gece olmuşsa,geriye,o günün(Yaşamın) ardından ne varsa kalmıştır...Yaşam bu...insan,insana,can kadar yakın ama,cihan kadar uzak,denilen saate demirlenmiştir yürek...Başbaşa kalınır kendimize ait olanlarla...Az ve yaşama dair derindi dizelerin...
Tebriklerim,içine eğilmiş ve gecenin matemine yaslanmış yüreklerin tercümanlığı adına ortaya döktüğünüz duygulardaki betimleme güzelliğinedir...selamlarımla...
Değerli Öğretmenim çok teşekkür ediyorum. belki işte o gecelerin karanlığında her şeyi daha iyi görünür... sessizlikte kendimizle olan konuşmalar, ötelediğimiz, bazen inkar ettiğimiz , inanmak istemediklerimizi serbest bırakır.. onlar konuşmaya başlar ve istemesek te, kulaklarımızı kapamamız mümkün olmaz. sonuç: ister kabul edelim istersek etmeyelim gerçeğimiz aslında kendi sesimizin yankılarında gizli.... yüreğinizle var olun. selam saygı ve sevgilerimle
Toz zerresiyim rüzgarla uçan Su toprak kar yaprak Ne varsa geçtim üzerlerinden Hayat denizinin ortasındayım Düştüğüm deniz Toprak yaprak Ne toz kalır benden Yağmurla boşanan bir güzel sağnak.
yine hüzün ,, elde var hüzün..
ne yapacağız şimdi? :(((