Ah sevgili Arz ı mahir e ne hacet, neylesin dil -darını Aşk da mülk sahibi yok,eylesin figanını …
karanlığın içinde övünür toprak ve zaman döllenir gökyüzü kendi çıplaklığını unutup saklar bulutlarını ıslak ürküntülere böylece ,mola vermiş mevsimler yokluğunun uykusuzluğunda kirpiklerimde uyur
gece ki deli işler düş kuşlarını sağlam iplere uçamaz rüyalar yüreğin sentezinde uyanan titreyişler yalpalarken anlam sarhoşluğunda gökyüzü sensizliği eker ruhumun yarısına
ah sevgili, soluklanmadan varlığımın delilsizliği saklanırım mevsimlerin esaretine dağılırım zamanın savunmasızlığına hala sen der içimdeki ben büyürüm dua dua gerisi hasret…… ne öpüşür toprakla gökyüzü ne elemi taşır ruhumdaki sen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi yarayı yama yaparsan ağzına, kan kusar dilin ve ben susarım sevdiğim. Bahar da kırılmış kalbime bakarım ansızın ve korkarım! Güzel bir cümlenin dilime düşmesinden kaçarım, kaçtıkca çoğalırım. Büyür içimde ki hezeyan günden güne, ve ben yine se(s)nsiz kalırım...
Adına "aşk" diyorum ve gülümsüyor gözlerin. Beni sevme be adam, sevme! Hiç bir yanım aşina değil artık aşk'a. Korkuyorum!
Sen bana bakma sevdiğim, içten içe sevmek benimkisi ve dıştan dışa sevişmek yokluğunla. Hiç bir yolun orta noktasında öpüşmez artık gözlerimiz. Bunun için susarım! Sustukca hep her'e aralanır dudaklarım. Ki hep hiç olur sonu ve ben yine susarım... Şimdi biraz korkak, biraz cesur, biraz dişi ve illa ki asi bir yanım. Öpsem derim dudaklarından, dudakların yok ki!
Ey aşk Hala mı hüzün kokar dağların, hala mı isyandır bir elin, al beni desem... Aklına gelince tenim, kokusu sarar dört bir etrafını, ben dökülürüm avuçlarından. Sen yine de sev beni, ölüme çeyrek sana bin asır kala..."