(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çarkta Deres'inde Bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çarkta Deres'inde Bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahar başkadır yeşil tonlarıyla ahenk verir tabiata İzleyeni hayran bırakır doğal renkleriyle insanın gençliği gibidir güzel resmetmiş kalem kutluyorum
Can verdi süsledi,geldi bahar, Çıktılar güneşe karıncalar. Neşe veren sesin,huzuru var, Sardı yeşile, öpüştü sular… ---------------------------------- Doğa uyanınca; karınca, börtü böcek kış uykusundan çıkıverir... İnsanların çatık kaşları, kamburlaşan bedenleri kendine gelir... Öylesine güzel anlatmışsınız ki, kırlara bayırlara götürdü beni. Efendim, tebrik ve teşekkürlerimle...
Can verdi süsledi,geldi bahar, Çıktılar güneşe karıncalar. Neşe veren sesin,huzuru var, Sardı yeşile, öpüştü sular…
Sal oltayı, işte Çark deresi. Suya bakan, gözlerin dinlensin. Cana candır, bahar penceresi, "Rast gele" sazan yayınla gelsin…
Koş kulvarı neşelen, Kent Park"ta, Körpe papatyalar,seni bekler. Nastoljik takılan, yeni Çark’ta, Bülbül şarkısına, şarkı ekler…
Çıkar çorabı,bırak sulara, Kendine gelsin,şimdi ayaklar.. Şükret nimete,başla Hu’lara, Gönüller içinde, bahar saklar…
Derede yağmur,damla damla, Söylüyor, en güzel şarkısını. Leylekler bakışır,eski damla, Gökkuşağı geçer dalgasını.
Çark deresi, hayat verdi bize, Tek gençliği, bitimsiz yaşadık Tat kattı, Ada’da sırlı gize, Yıkıldık, yakıldık, yine kaldık... Bahar yüreklerde ilhamları depreştirmiş.yürek sesiniz susmasın muhterem şair.Selam ve hürmetlerimle.
güzel bir şiir okudum gönüller hoş oldu sarmaş dolaş baharlla
kutladım şairi ve şiirini