Bana duygusallık yakışmaz. Ben , duygusaldan da öteyim. Anlatmak istesem, anlamaz kimse beni. Ne eşim, ne dostum, çok iyi bilirim Sadece kendim söyler, kendim dinlerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN BUYUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN BUYUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek bazen serzenişte Bazen gülüşte Asaleti özü cesareti bilgeliği ile Şairim kendini anlatmış Vicdanını dara çekmiş ________________Kime ne Çok anlamlı çok sıcak çok sağanak duygular Muhteşemsiniz yine Saygılar
Değerli kardeşim.Bir kimsenin kendi kendini bilmesi ve tanıması,yalnızlıktan bunalmayıp kendi kendine yetmesi ne güzel şeydir.Varlıklar içerisinde en şerefli ve en mükemmel olanı insandır Allah onu en güzel şekilde yaratmış ve yeryüzüne göndermiştir Bundan dolayı sevgiye en lâyık olan da insandır .Asıl sevgi, karşılık beklemeden, bir yarar gözetmeden sevmektir .
Değerli kardeşim,şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.şimdi şiirinize ve yorumuma uygun şiir veya iki söz ekliyorum.hoşçakalın.
İNSAN OLMAK KOLAY DEĞİL - AHMET SELÇUK İLKAN
Durup durup bana sorma Bunu bilmek olay değil İnsan doğduk insan ama İnsan olmak kolay değil
Kalpten başka bir yolu yok Aşktan başka bir dalı yok Kitabı yok okulu yok İnsan olmak kolay değil
Yüreğinde sevgi yoksa Gözlerinde şefkat yoksa Dünyalar da senin olsa İnsan olmak kolay değil
Neler gördük bu dünyada Neler verdik bu uğurda Sultan olmak kolaydı da İnsan olmak kolay değil!
Değerli hocam. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. iyi'ki varsınız. Ayrıca yazmış olduğunuz şiir içinde çok teşekkür ederim. ALLAH bizi doğru yoldan ayırmasın. sevgi ve selamlar. Her şey gönlünüzce olsun.
Düşünce hayatta doğruların kılavuzudur...
Kutlarım...
............................................................ Saygı ve selamlar..