Okuduğunuz şiir 9.4.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Deliksiz Uykuya Hasret Kekeme Karalamalar...
I.Largo
Çekiyorlarken kürek cezalarını Prangalara vurulmuş kalpler Pas tutmuştur Asırlık *Evet kilitleri o prangaların Ve Baş kaldırır bu yüzden Ölümsüz yaşam pervasızlığına öykünen Her ölümlü yaşam!
Tene güdümlü fetiş tutkular Tek yol görünür Ölümsüzlük amaçlı firarlarda Yeni nesil aşıklar yaratma şansı İhtimaline sarılır Ask ile Embla yalanına inandırılmış Hiçliklerini kuramlaştırabilme Sancıları içinde kıvrananlar... . . .
II.Largo
Dinleyin beni Cüretkar sahnelerin Cesur oyuncuları; ...! Aşk için soyunmalı Aşk için sevişmeli İzleyen kalabalığı gerçek aşka Tahrik etmelisiniz...
Donanımlı olun ve hazır bekleyin!
‘Ve sahne’ denildiği an hayatlarınızda Tek gerçeğiniz artık Sınır tanımaz performanslarınız olmalıdır Gerçek aşka dair -ki Gerçek sanatçı olabilmenin tek koşuludur Her rolün üstesinden gelebilmek...
. . .
III.Largo
Bırakma ellerimi aşkım Ayırma gözlerini de dudaklarımdan Ve korkma yanındayım artık!
Uydurma bir destandan ibaret Tanrı Odin’in biseksüel ruhu ile aşka çizdiği Sapkın kader Tam da bu yüzden boyun eğdiremediler ya Bahşedilmiş ölümsüzlük soğuğuna yanık Savaşçı ruhuma...
İnanılan her tanrı diktasının Aşk yasakları Küçücük elleri ardına gizleyebildikleri Mahremleri kadar Gülünç ve çaresizdi İki elimle sallayabildiğim İskandinav baltamın haşmeti Karabasanı oldu bu yüzden Uykusuz gecelerinde çıplak çırpınan Her ölümlünün...
Alın yazılmışlığımız kaynağı bu geceden sonra; Elinde tuttuğun *hançer kaleme eşlik Geniş göğsüm...
Göğsüm Tüm gece varlığına armağan yaşanacak Ölümsüzlük ritüelinin Yazıya döküleceği yer...
Bu yüzden aşkım Yaz her şeyi Korkusuzca Hayallere katışık sapkın arzular dahi Dökülsün hançer kaleminden...
Varlığın Nirvanasına ulaştığında Arzuladığın tüm hazların Son noktayı o an koy yazılmışına..
Ve Canım yanar diye de endişe etme sakın!
Ölümsüzlük soğuğu hissiyatsızlığında Kanarken hançer kesiği harflerinde Sana aşık tenim Gerçek aşkı yazmaya tükenmeyecek kalemine Mürekkep olacaktır Akıttığın her damla kanım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.