Sevginin potasında, ezsem kuru kibiri Acep beni anlayan, çıkar mı candan biri Şimdilerde meydanlar, namerdin cirit yeri ….....Sevgi nedir? Bilen yok, sadakat dilde kaldı ….....Kuru kalabalıkta, tek kalınca anladım.
Olan kendine olur, yanarsa bağrın yanar Yaralar depreşince, bazen içerden kanar Giden yolunda gerek, belki yılda bir anar ….....Gönül bahçelerine, ayrık otları doldu ...…..Sabır, sadakat ile, hep yolunca anladım.
En karanlık gecede, aklın nurunu yaktım Tebessümlü gözlere, güneş misali baktım Nefsin naralarını, kör kuyuya bıraktım ….....Eski sevdalar diye, aklım maziye daldı ...…..Hakikat ummanına, tek dalınca anladım.
Ulvi duygu yerine, şimdi günlük oynaşlar Kale gibi özlerde, çıktı yerinden taşlar Bakışlar sahte şimdi, oynar göz ile kaşlar ...…..Gönül bahçelerinde, o gonca güller soldu ...…..Bahisler sevdalara, oynanınca anladım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ulvi duygu yerine, şimdi günlük oynaşlar Kale gibi özlerde, çıktı yerinden taşlar Bakışlar sahte şimdi, oynar göz ile kaşlar ...…..Gönül bahçelerinde, o gonca güller soldu ...…..Bahisler sevdalara, oynanınca anladım.
Zamanımızın yaşanmışlıklarının acı gerçekleriydi şiir. Ne güzel dile getirmişsiniz. Kaleminiz var olsun efendim.Beğeniyle okudum.Saygılar.
her bir dizesi değerliydi...gönül gözünün zenginliği ile yaşayanlar çekip gitti...yerine ruhsuz kağıttan insanlar kaldı...çok teşekkürler şiire emeğe...saygımla...
Sevginin potasında, ezsem kuru kibiri Acep beni anlayan, çıkar mı candan biri Şimdilerde meydanlar, namerdin cirit yeri ….....Sevgi nedir? Bilen yok, sadakat dilde kaldı ….....Kuru kalabalıkta, tek kalınca anladım.
........................................................................cok Dogru sevginin adi kaldi ne yazikki .. kaleminiz susmasin.
Öyle bir dünya istiyorum ki! Sadece bir emel ve biraz da umut.. Ne mümkündür ki arzu dolu bir yaşam, Dertlerden arınmış bir hayat olsun
Kardeş kardeşi tanımazken, Dost deyip de bağrına bastığın Seni sırtından vurup bir pula satarken, Hiç düzelir mi bu dünya?
Hey gidi hey ben de kalkmış neler istiyorum!
Keşke bir sihirli değneğim olsa.. Saygıyla başlatsam her şeyi, Hürmeti hiç eksiksiz kılsam üzerimizden, Sevgi çiçekleri eksem yüreklere
Ve öyle bir dünya olsun ki!.. Ne dost selamı havada kalsın, Ne namludaki kurşun hedefine varsın, Ne de başka bir el namusa göz koysun.... Eğer çok şey istiyorsam infaza razıyım dostlar...
TUANA ÇELİK..... MERHABA;AFFINIZA SIĞINARAKTAN ŞİİRİNİZ BANA BU ŞİİRİMİ HATIRLATTI...VE ÇOK DERİN ANLAMLI ŞİİRİNİZİ GÖNÜL DERİNLİKLERİNLE SAYGIYLA KUTLUYORUM....USTA KALEME SEVGİLERLE....
Ulvi duygu yerine, şimdi günlük oynaşlar Kale gibi özlerde, çıktı yerinden taşlar Bakışlar sahte şimdi, oynar göz ile kaşlar ...…..Gönül bahçelerinde, o gonca güller soldu ...…..Bahisler sevdalara, oynanınca anladım.
yıllar mı bizler mi değiştik acaba şiirin o kadar güzel ve anlamlı ki gönülden kutluyorum kalemini can kardeşim sevgiler saygılar
En karanlık gecede, aklın nurunu yaktım Tebessümlü gözlere, güneş misali baktım Nefsin naralarını, kör kuyuya bıraktım ….....Eski sevdalar diye, aklım maziye daldı ...…..Hakikat ummanına, tek dalınca anladım.
Ulvi duygu yerine, şimdi günlük oynaşlar Kale gibi özlerde, çıktı yerinden taşlar Bakışlar sahte şimdi, oynar göz ile kaşlar ...…..Gönül bahçelerinde, o gonca güller soldu ...…..Bahisler sevdalara, oynanınca anladım.
Anlamlı dizeler okudum yüreğiniz var olsun selamlar..............
Merhaba sayın Moran. Sizde benim gibi aynı dertten muzdaripsiniz anlaşılan dostluğun ölmesi ve kıymet bilmezlik. Çok kötü bir zamandan geçiyoruz dost kalem. Neyse bizim yolumuz az kadı. Belki yarın Belki yarından da yakın dediği gibi şairin
ağır şiiir
usta kalem
saygıyla