Gözlerini süzüp de , ceylan gibi salında Bülbül nağmeler yaksın, güller seni kıskansın. Gökkuşağı oluşsun, çiçek açan dalında Aşk şiiri okuyan, diller seni kıskansın.
Keklik gibi sekerek, hükmederken gözlere Güneş gibi doğarsın, kapkaranlık yüzlere Tebessümle cevap ver, sarf edilen sözlere Tozu dumana katan, yeller seni kıskansın.
Sevgi nağmeleriyle, çınlasın aşk otağı Öyle sağlam olsun ki, kopmasın sevda bağı Volkan olup taşmakta, seven şu gönül dağı Boz bulanık çağlayan, seller seni kıskansın.
Yoluna amadedir, anacak gönlüm seni Cenneti yaşatırsın, seni candan seveni Verdiğin sevgi ile, çok mutlu ettin beni Yanık türküler çalan, teller seni kıskansın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güller seni kıskansın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güller seni kıskansın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yoluna amadedir, anacak gönlüm seni Cenneti yaşatırsın, seni candan seveni Verdiğin sevgi ile, çok mutlu ettin beni Yanık türküler çalan, teller seni kıskansın. Harika bir şiir tebrik ederim.
Keklik gibi sekerek, hükmederken gözlere Güneş gibi doğarsın, kapkaranlık yüzlere Tebessümle cevap ver, sarf edilen sözlere Tozu dumana katan, yeller seni kıskansın. MÜKEMMEL DİZELERİ YAZAN YETKİN KALEMİ KUTLARIM
Yoluna amadedir, anacak gönlüm seni Cenneti yaşatırsın, seni candan seveni Verdiğin sevgi ile, çok mutlu ettin beni Yanık türküler çalan, teller seni kıskansın.___________son kıta tüm şiirin özeti gibiydi. Yüreğinize sağlık şairim güzel bir çalışma olmuş beğenerek okudum kaleminiz daim olsun saygılarımla
Her sevda kendi kınında güzel kokuyor... Şair bir bebek sesi kadar kırılgan bir dille adeta titriyor sevdasının üstüne Ve şiir de kıskanılası bir sevdanın iz düşümü olarak çıkıyor sokağa
Tebrik ederim sevgili şair Güzeldi şiir Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Keklik gibi sekerek, hükmederken gözlere Güneş gibi doğarsın, kapkaranlık yüzlere Tebessümle cevap ver, sarf edilen sözlere Tozu dumana katan, yeller seni kıskansın.
Kıskansın hocam kıskansın, ne hoştu yine tebrik ederim naif yüreğinizi, selam ve saygılar efendim..
Mükemmel bir şiir okudum kim aşkı kıskanmaz ki bırakın kıskansınlar ve siz o ulvi duygunun hazını yaşayın... Usta kaleme sonsuz saygılar....sevgiyle kalın....
Gözlerini süzüp de , ceylan gibi salınan şiirinizi; Aşk şiiri okuyan, diller gibi.Tozu dumana katan, yeller gibi,Boz bulanık çağlayan, seller gibi,Yanık türküler çalan, teller gibi kıskandım. Sabah sabah iyi geldi bu şiir bana,,, Sonra kendi şiirlerime örnek gösterdim, bakın işte şiir bu diye... ve haydi şiirlerim ; Öyle bir gülün ki sizin için ağlamayan bülbül utansın.... dedim...
kutlarım efendim çok güzel olmuş şiiriniz, şiirinize ve size gün-aydın...
Sevgi nağmeleriyle, çınlasın aşk otağı Öyle sağlam olsun ki, kopmasın sevda bağı Volkan olup taşmakta, seven şu gönül dağı Boz bulanık çağlayan, seller seni kıskansın.
Yoluna amadedir, anacak gönlüm seni Cenneti yaşatırsın, seni candan seveni Verdiğin sevgi ile, çok mutlu ettin beni Yanık türküler çalan, teller seni kıskansın.
Çok güzel bir hece şiiri tebrik ediyorum selamlar......................
Aşk şiiri okuyan, diller seni kıskansın. bence de kıskansın hocam güzel bir şiiri okumanın hazına erdim yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Yoluna amadedir, anacak gönlüm seni
Cenneti yaşatırsın, seni candan seveni
Verdiğin sevgi ile, çok mutlu ettin beni
Yanık türküler çalan, teller seni kıskansın.
Harika bir şiir tebrik ederim.