Gonca Gül bütün hayat, yaprak açıp- erince, Tohuma güneş taşır, saklı gönül verince, Gün döner akşam olur, kokan gül pörsüyünce, Görev kemâle erer, toprak yüze değince!.
Fotoğraf ve şiir: kadiryeter Kadir Yeter. 02 NİSAN 2013- TRABZON.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gonca Gül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gonca Gül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her canlı vazifeli. Görevi tamam edip bir başkasına devrediyor. Ana babalarımız bizim için çabaladı. Biz de yavrularımız için türlü mücadelenin içindeyiz. İşimiz bitince bir saniye bile durmayız. Devranın dönüşünü kısa ve öz ifade etmişsiniz. Kalemine sağlık Kadir Hocam. Selam ve saygılarımı gönderiyorum.
usta kalemden okuduğum ibretlik dizelerdi. anlam ve anlatımı olağanüstü güzel bir değil dört dörtlük bir şiirdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...Antalyadan Trabzona kucak dolusu selamlar...HŞT
O kucak dolusu Selâmların hepisini, Saygı ile aldım- kabul ettim... Sağolasın Ustam.
İnsanın bir zoru olunca, içinden geçenleri kaleme almak kolaylaşıyor.
"Ateşin zorunu, kazan bilir"... sözün yeri gelende daimâ der idi; Rahmetli Anam.
Sitemizdeki sayfa başlıklarında bugün yayınlanan bu söz, konu ile birlikte düşünüldüğünde daha derin anlam kazanıyor: "Şerefle bitirilmesi icap eden en ağır vazife hayattır. -- Toegueville "
Hürmedle Selâm eder... Allah, Sizi başımdan eksik etmesin, dilerim.