I Elimde şu yırtık pırtık ağ, Bakarım ufka doğru ; Kısarak gözlerimi. "Ya bereket." deyip Çıkıp kulübemden Saldım kayığı; Geceyle sabahın Buluştuğu ana. Konuşur sanki balıklar. Denizin dalgası ezgilerde, Ağlar öpüşür sularla. Kurularak iner derinlere ağ, Yolculuk, bir bilinmeze...
II Süzülerek geliyorsun ya, İster miyim seni götürmek? Ama...bekleyenin var, gel. Ne içki masasındaki adama Ne şu oynak kadına; İlle şu çocuğa. Onadır bu çaba, Bekliyor bak yolumuzu...
III Sallandı kayık çaresizce, Yaşam mücadelesiyle . Gözyaşı dökemeden balıklar, Döküldüler kıyıya ; Veda ederek engin sonsuzluğa...
IV Çocuk el çırptı... "Yaşasın, yaşasın !.. Babam görse, ah bir görse... Nasibim bolmuş, dese! Sağol amca, Ciddi mi... Bize mi tuttun bunları? "
V Kan ter içinde koştu çocuk , Unutarak yırtık giysilerini . Küçücük avcundan büyüktü , Canların bedeli liralar. Kaçaydı umudun kilosu?
VI Düşündüm derin ; "Yarın balığa kim için Çıkayım?" derim. “Dünkü varlığım, Bugünkü yokluğum” Bir eksik, bir fazla Ne fark eder ki... Kapadığımda gözümü, Mal kalmasın ardımda. Yüreklerde yerim olsun Başka ne var ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim İçin ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim İçin ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyalık geçim için bir uğraştır gider.Lakin finali öyle mükemmel bağlamışsınız ki can hocam."Gözümüzü kapadığımızda ardımızda kalan mal nedir ki,Yüreklerde yerimiz olsnun" diyen o güzel yüreğinize tebrik ve saygılar gönderiyorum.Her zamanki gibi güzel kaleminize özel ve şayeste idi.
Merhamet dolu yüreğinizi kutlarım hocam. İyilik yap at denize,halik bilmezse malik bilir! Mükemmel bir şiirdi,kutlarım sizi.+ Sevgi ve muhabbetle kalın..
Düşündüm derin ; "Yarın balığa kim için Çıkayım*" derim. “Dünkü varlığım, Bugünkü yokluğum” Bir eksik, bir fazla Ne fark eder ki... Kapadığımda gözümü, Mal kalmasın ardımda. Yüreklerde yerim olsun Başka ne var ki... hocam gittim karadenizin azgın dalgalarına çek kaptan takayı.tutacak çok balık var martı sesleri başımızda. saygılar