(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadir Yeter'den bir söz: 15 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadir Yeter'den bir söz: 15 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklısın değerli arkadaşım. Miras,kız erkek herkese eşit paylaşılır. (Bizim orda buna pek riayet etmezler) Taşta,mahalle ve sokağın neden ölüm tarihi yazılı onu anlayamadım. Böyle acayip şeyleri bulup paylaşmakta üzerinize kimse tanımam. Sağlıcakla kalınız...
Mehmet Aktaş tarafından 3/28/2013 10:33:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
BU KADAR BİR ÖVGÜYÜ HAK EDİYOR MUYUM BİLMİYORUM ANCAK, ERKEĞİN CENNETİNİN DE CEHENNEMİNİN DE ANAHTARININ KADININ ELİNDE OLDUĞUNUN BİLİNCİNDEYİM.oYÜZDEN GENÇ YAŞLI NE ZAMAN İKİ KADINLA BİR ARAYA GELSEM HEP ŞUNU SÖYLERİM "GERÇEKTEN CENNETİ DÜNYADA YAŞAMAK İSTİYORSANIZ AHİRETİDE GARANTİYE ALARAK KURANI KAYNAĞINDAN DİLİMİZDEN BİR ZAHMET OKUYUN VE KİMSENİN SİZE "ALLAHLIK YAPMASINA İZİN VERMEYİN.aLLAHIN BİZE VERDİĞİ HAKLARI TEMBELLİĞİMİZ VE İŞ GÜZARLIĞIMIZ SAYESİNDE SAÇIP SAVURDUK EHİL ELERE DÜŞMEDİ DİYE SIZLANIYOR DÖVÜNÜYORUZ.
hİÇ BİR DİN İSLAMİYET KADAR KADINI KUTSAMAMIŞTIR ANCAK BİZ OKUMAKTAN ÖYLE UZAĞIZ Kİ,KENDİMİZİ KENDİ ELİMİZLE ESFELE SAFİLİNE HAPSETTİK. Allaha yüzümüz de kalmadı,sızlanmaya.
EVLİ BAYANLAR İÇİN BENİM SÖYLEMEYİ DEĞİL BEYİNLERİNE KAZIMAK İSTEDİĞİM BİR ŞEY VAR Kİ KADİR BEY EŞLERİNİ SAHİDEN SEVİP SEVMEDİKLERİNİN TEK VE SOMUT GÖSTERGESİ.KIZIMA DA DİKTE ETTİRMİŞİMDİR BEN DE HAYATIMA NAKŞETMİŞİMDİR.
Bir kadın gerçekten seviyorsa eşini özellikle bastırarak söylüyorum gerçekten seviyorsa asla eşini annesine ve babasına karşı kışkırtıp, ona cehennemin kapılarını aralamaz.Allahın temel emirlerinden birinin ana baba rızası olduğunu bilerek ve sevdiğimiz insanı rızaya muhalif davranışlara iterek nasıl sevdiğimizi iddia edebilirizki!
Kız kardeşlerde birer anne olduğuna göre..
Kalemine sağlık Kadir Hocam.
Selamlarımla.