(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A R K A D A Ş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A R K A D A Ş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hele bir yol dinle bir çift sözüm var. Cehalet peşine gitme arkadaş. Akıbet mezardır dört yanı duvar. Özünü terk edip yitme akadaş…
Böyle olur yalan dünyanın hali. Yoksul zengin herkes geçer bu yolu. Unutma fakir de Allahın kulu. Sakın ha! hor görüp itme arkadaş…
Kimse ezme fırsat geçse eline. Her şeyi söyleme dur de diline. Senden beteri var şükret haline. Ne olur şikayet etme arkadaş…
Dünya koca bir han giden gidene. Cennet vaad olmuş insaf edene. Düşmanlığı bırak,sevmeyi dene. İnsanlara hiç kin gütme arkadaş…
Kim bilir kalbin nasıldır dibi. Nefretle doldurma görür sahibi. Temizle tertemiz akan su gibi. Saf ve berrak ol kir tutma arkadaş…
Sen de gideceksin o kara yere. Hesap vereceksin amele göre. Ne ışık bulunur ne de bir çıra. Sözümü yabana atma arkadaş…
Ramazan kaçış yok ölüm elinden. Doğru yürü çıkma Hakk’ın yolundan. Elbet soracaklar bütün malından. Helali harama katma arkadaş…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 28.03.2013.
Değerli şairden sevdiği arkadaşına güzel tavsiyeler okuduk, işte şair gözüyle ve kalemiyle hayat ve insan şiir dediğin faydalı olmalıdır insanlar için işte bu şiirde buna bir örnektir.Kutluyorum değerli kardeşimin bu güzel şiirini puanım tam. Yunus diyarından selamlar.
kaleminize sağlık selam ve dua ile saygılar sunuyorum..