(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN OLDA VAZGEÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN OLDA VAZGEÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen neden vazgeçmezsin bilemem ama, biz senin yürek pınarından nasiplenmekten asla vazgeçemeyiz bilesin sevgili kardeşim. Yeter ki hep yaz bu sayfaya... Yüreğine sağlık. Selam ve sevgilerimle.
Günlerdir hasretim deliye döndüm Nasıl bir sevda bu haydi gelde geç Bir çift kara gözün narına yandım Öyle bir bakış ki sen olda vazgeç haklısın vazgeçmek kolay değil.güzeldi.tebrikler + 5
Günlerdir hasretim deliye döndüm Nasıl bir sevda bu haydi gelde geç Bir çift kara gözün narına yandım Öyle bir bakış ki sen olda vazgeç ...USTA ŞAİRE BİR DÖRTLÜK YETİYOR...YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
VAZGEÇİNCE OLUYOR MU?VAZGEÇMEK KOLAY OLSAYDI ŞİMDİ BU SİTEDE ŞİİR YAZAN ADAM OLMAZDI.HARİKA BİR DÖRTLÜK HER ZAMAN Kİ GİBİ.....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
SEN OLDA VAZGEÇ Günlerdir hasretim deliye döndüm Nasıl bir sevda bu haydi gelde geç Bir çift kara gözün narına yandım Öyle bir bakış ki sen olda vazgeç
Çooook beğendim.Vazgeçilmezliği ne güzel kısa ve öz anlatmışsınız.
"Vazgeçmek ne mümkün böyle sevdadan Sanki bir volkandır içimde yanan. Yüreğimde canla öldüğüm zaman. Mezarım şenlenir,gönlüm gamlanır. İbrahim Kilik " Güzel dörtlüğünüze nazire gibi olsun istedim ;ama pek beceremedim Lütfen kabul buyurun.Tebrik ediyorum.
Kaleminiz daim olsun
Selam ve saygılarımla ozan fedai