her şey bozuldu zamanla bir sen kaldın ilk gün gibi tertemiz, büyümedin hiç açmadı dalında tomurcuk adın gibi şensin yüreğimdeki gülçocuk...
neler var daha neler, bu siyahgecede tenimize bembeyaz kar yağabilir değmeden birbirine taneler ayrı ayrı dağlarda eriyip b/akışların sıcağında buluşuruz deryalarda...
umarsız akşamların zorlu şafağında düşlerin dokunur sırtıma bir el, işlemedi süngü sıcağında desem yalanaşkın, az mı taşıdım seni yüreğimdeki gül ocağında?
sevdalı akışında nehirlerin gülüşümüz güller açar gözyaşımız mavi deniz, inlesin yer ve gök tınısında güzel türkülerin, hasretini yağmura isyanını yıldırımlara dök!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevdalı akışında nehirlerin gülüşümüz güller açar gözyaşımız mavi deniz, inlesin yer ve gök tınısında güzel türkülerin, hasretini yağmura isyanını yıldırımlara dök!
gayet hoştu dizelere serpiştirlen sözcükler. Saygı ve selamlar hocam...
eserinizi ayakta alkışlıyor saygılar sunuyorum..