(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düştün Gözümden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düştün Gözümden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılık, göz yaşı, neymiş öğrettin Çaresiz gözlerle, ne çok beklettin Dalında kuruyan, güle benzettin Kapandı kapısı, çıktın gönlümden BU GÜZEL ŞİİRİ ALKIŞLIYORUM & DE TEBRİK EDİYORUM
Şiiriniz çok akıcı ve duygu yüklü olmuş.. ben çok beğendim.. Bazen heceli yazacağız diye anlam ve akıcılık bozuluyor. Kafiyeli olsun derken şiirii mahvediyoruz.. aslında insan gönlünden nasıl nebean ediyorsa öyle yazmalıdır. tebrikler kutlarım..
Şiiri duygu ve anlam olarak kutluyorum. Ancak ustaların eleştirilerine katılmamak mümkün değil. Sanırım sizde bu eleştirilerin sizi daha güzele taşıyacağının bilinciyle, Gölge 68 ' in eleştirel yorumunu etkili yorum seçmişsiniz. Bu akıllı tutumunuzu da ayrıca tebrik ediyorum. Sevgiler...
HECE ŞEKLİNDE YAZMIŞSINIZ,HECE SAYISI OLARAK GAYET İYİ,DUYGU AÇISINDAN BÜTÜNLÜK GÜZEL.YALNIZ KAFİYE DİZİLİŞİNDE EKSİKLİKLER VAR.ONLARA DA DİKKAT EDERSENİZ KISA ZAMANDA ÇOK İYİ BİR HECE ŞAİRİ OLACAKSINIZ.....SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
Harkulade olağan üstü çok güzel bir emek, tema, akışı, anlatımı, fon çok çok güzel Bence günün şiiri denile bilecek ,hoş bir emek Kutlarım BENDEN TAM PUAN Saygılarımla.
Bu siirde de yüzünüze takmissiniz :-) Mükemmel diyenlere inanmayin valla Duygu olarak tamam da, siirsel olarak degerlendirisek; ikinci misranin disinda kafiye göremedim. Orada da kafiye var ama, "yüz,göz" ikiser defa tekrarlanmis. Her zamanki gibi heceyi yakaliyorsunuz ama, kafiye ve ayak dizeleri olmuyor. Birde cok kelime tekrari var siirde. Biz zaten hep dogrulari söyledigimiz icin, dokuz köyden kovuluyoruz. Calismaya devam derim.
Timsah gözyaşları akıtırlar...Yakıp...Yıkıp giderken ardına bile bakmadıklarını neden unuturlar...Bizi bu kadar saf mı sanırlar?....Aldanırlar...Farkında olmazlar...Farkettiklerinde ise bizde olmadıklarını anlarlar... Güzeldi...Sevdim...Dik duruşa hayran olup takdir ettim..Sevgimle...
Tutuşmam artık ben, boşuna yanma Anlamı yok artık, yüzüme bakma Pişman olmuş gibi, numara yapma Yalanlar söyledin, düştün gözümden kutlarım güzl bi şiirdi.tebrikler ve + 5
Ayrılık, göz yaşı, neymiş öğrettin Çaresiz gözlerle, ne çok beklettin Dalında kuruyan, güle benzettin Kapandı kapısı, çıktın gönlümden....çok anlamlı bir hüzün yansıması tebrikler
Çaresiz gözlerle, ne çok beklettin
Dalında kuruyan, güle benzettin
Kapandı kapısı, çıktın gönlümden BU GÜZEL ŞİİRİ ALKIŞLIYORUM & DE TEBRİK EDİYORUM