(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ceylan bakışına kurban olduğum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ceylan bakışına kurban olduğum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen deli, bazen oldun bir veli // bu dizede müzisyen kulağıyla dinlediğim zaman kolay söylenebilmesi için bir sözcüğün yeri değişmeli :Bazen deli oldun bazen bir veli denilirse söylem rahatlayacak.
Eyvallah sevgili hocam, değerli önerinizi dikkate alacağım, el elden üstündür derler, bende bir müzisyen olarak okuyup sizinkinin daha ahenkli olduğunu gördüm ve hemen müdahale edeceğim, teşekkürlerimi sunarım
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ NEFİS AKMIŞ BEYAZ SAYFAYA. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. Sitemlerin asla eylemez dargın Gönül vazgeçemez, olsada yorgun O sana müptela, o sana vurgun Sevda nakışına kurban olduğum. SAYGILARIMLA...
Değerli kardeşim.sevdanı içindeki yangını harika bir şeki,lde anlatan sevda şiiriydi.İçindeki duygular öyle dupduru bir şekilde anlatılıoyorki şiirde insanın okudukça okuyası geliyor .Ben şahsen 3 defa okudum ve bu şiiri çok sevdim.şiiri ayakta alkışlıyorum.
Değerli kardeşim., şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veyabir şiir ekliyorum.hoşçakalın.
Ferhat Göçer - Cennet
Banane gelecekse dünyanın sonu Bitecekse bitsin artık hayat yolu Korkum yok içim rahat huzurla dolu Aşkı yaşadım senle bir ömür boyu
Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen Aldığım her nefesin sebebi sen
Dünyaya bir daha gelsem sevgilim, Arar bulurum yine seni severim Cenneti değişmem saçının teline Ömrümün yettiği kadar seni severim
Bir zaman gönlüme yağdırmıştın kar Eyledim gönlüme nâzende bir yar Her mevsim seninle olacak bahar Güller kokuşuna kurban olduğum.
Sitemlerin asla eylemez dargın Gönül vazgeçemez, olsada yorgun O sana müptela, o sana vurgun Sevda nakışına kurban olduğum. Kutlarım kalemin daim olsun selamlar
Kutlarım bu şiiri yazan yüreği