(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutulup gideceğim… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutulup gideceğim… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçli ve çok duygusal bir çalışma, İnsanlığa hizmet edenler ve O'nun yolunda olnlar asla unutulmaz. Ruhlar saltanatında yeri olanlarsdan eylesin Rabbim,
Tebrik,takdir ve dualarımla...Unututmayanlar-unutulmaz.
güzel bir şiir meydana gelmiş Allah cümleye hayırlı ömürler versin lakin dediğiniz< gibi tefekkürde lazım ne kalacak bizden geri İnşaAllah hoş hatıralar ve dualar kalır selamlarımla
Evet, gerçeklerin dizelerdeki ahengi yanında bir gerçek daha var ki o da ölüm...Belki gençliğimizde hiç düşünemediğimiz fakat yaşlandıkça beraber yatıp kalkacağımız ölüm...Ölürsünüz gözyaşları sel olup akar bir müddet bu böyle devam eder...sonra kabir ziyaretleri belli bir sıklıkta devam eder, gün gelir bu ziyaretler bayramdan bayrama döner...işte o zaman bizi gerçekten ihtiyacımız olan bir fatiha bekler....
Gözlerinizde parıldayan ışığı, yüreğinizdeki sevginizi nasıl olur da anlayan biri çıkmamış.Üstelik Allah gecinden versin bir fatiha okuyacakların vardır her halde.Üzüntüye boğdun be kardeşim! Şiiriniz çok güzeldi.+Sağlık ve huzur içinde kalın.Hürmetlerimle..
tebrik ederim...