(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bırakma beni… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bırakma beni… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbim sevginizi daim etsin. Sevenlerinizle mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyor; selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
ablam benim ya öyle içten yazdınızkı dizeler göz yaşartı yürek sizlattı tüm güzellikler ve sağlıklar sizinle olsun mutluluğun hiç eksilmesin kutluyorum artılarımla + 5 .................... sevgimle
gönülden, masumane, tertemiz iyi dilekleri resmediyor dizeleriniz... sevdiğini kaybetme düşüncesinin yükü masum yürekleri çok daha fazla yoruyor... Dilerim sevdikleriniz ve ailenizle birlikte, kalpten dileklerinizin hepsi gerçekleşsin..
O korku, yıllar ilerledikçe şekil değiştirerek hep oluyor sevgili kardeşim yüreklerimizde. iki kişi olarak çıkılan yolda yıllar geçiveriyor ve bir bakmışsın ki çocuklar büyüyüp uçuyor yuvadan ve yine iki kişi başbaşa kalıyor... Sonra yalnız kalma korkusu başlıyor yürekte... Bu korkularında yalnız değilsin can kardeşim. Dile getirdiğin duygular biz yaştakilere yabancı değil. Gençler de bir başka şekliyle, ayrılık ve terk ediliş gibi düşünüşle yaşar, bizler başka şekliyle. Allah Dertlerden ve korkulardan uzak nice yıllar sağlık ve sıhhatle can yoldaşıyla birlikte yaşamayı nasip etsin hepimize. Sevgilerimle can kardeşim.