(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARMAKARIŞIK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARMAKARIŞIK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
karmakarışık olmadan netleşmiyorki..bulanmadan durulmuyorki..hayata dair, insana dair, hepimizde her zaman olagelen karmaşalar.çok güzel ifade etmişsiniz.tebrikler, selamlarımla.
hüzünlü ve çok buruk... Allah kaldıramayacağımız yük yüklemez omuzlarımıza..sabır olsun hep yanınızda umutla güzel günlere inşallah.. selamlar sevgilerimle
her yükselişten sonra insan mutlak inişe geçer ve bir dönem sürer bu.. hepimize zaman zaman olan şey sayın ceynan.. moraliniz bozulmasın eşinizin sağlığı ile az şey yaşanmadı dilerim hepsi düzelir saygılar..
İnsanoğlu zaman zaman karamsarlıkları yüreğinde hissedersede bu ruh halimiz kısa süreli olmalı.Çünkü hayat o kadar kısa ki bir saniyemize bile garantimiz yok.Yaşamın acı ve tatlı anları vardır,acıları yaşamalıki insan mutlulukların tadını bilmeli,yoksa tekdüze bir hayat çekilmez olur hayatımızda hep mutlulukları yaşasak mutsuzluğun ne demek olduğunu nasıl bilebiliriz.Hayat bu inişli çıkışlı,hayat zaten bir yanardağın üzerinde dans etmek gibidir,Dilerim hayatını istediğin şekilde yaşayasın can dost.Kutlarım.
ablam .. karmakarışık yüreğim çözemiyorum .. yardımcı olayım ama hani bir laf vardırya 'kelin saçı olsa tarağı başına sürerdi ..'2 ben kendimi çözemedim ki umut et ablam güzel günler yakın .. ver yükünün fazlasına bana taşırım sesim çıkmadan .. acıydı şiirin sızlattı derin .. sevgimle...
Şu soğuk kış günlerinin etkisiyle yazılmış bir karamsarlıktır bu dizeler umarım değerli kardeşim. Eğer bir nebze etkisi olabilirse bu karamsarlığınızdan kurtarmaya sizi, izninle gönül bağımızdan dostane bir sevgi demeti yolasam size, kabu buyurur musun sevgili kardeşim?. Sevgilerimle.
Mutluluk gönüllerde coşkun sellere benzer.Bazen çağıldayarak akar bazen durulur.Bunca yaşantılar bu eylemler içinde geçip gider.İnsanın her anı diğer anına benzemez ki.Dizelerinizi kutlarım.Güzel gelecekler dilerim.RABATLI