Mihriban! Nar gibi, kızıl ötesi Kahkahalardan Pirzolalarım var Hadi gel canımın içi Çam kokulu kırlarıma Damla sakızlarım ol, Yıkıldı bizim köyün gam köprüsü Ellere mat kalasıca! Yıllarca üstünden geçirdi bizi Rüzgârlarla yiten umutsuz bulutlara
Mihriban! Gel birlikte yiyelim Kızaran kebaplarımızı Kahkahalarımızın ışığında Sen ve ben doyuncaya dek, Şeytan kulağına kurşun Yapılmayacak yeniden Yürek çağlayanlarının üzerine Gam köprüleri, Bak dokuz liraya götürüyormuş uçaklar Mutluluklar ülkesine.
Mihriban! Sil kurban olduğum gözlerindeki yaşları Bak rahmet yağıyor göklerden Çisil çisil yüreklerimize, Hadi gel! Baharlar seslenirken bize Salıverelim kahkahaları Birlikte yiyelim güle güle Kızıl ötesi pirzolaları.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIZIL ÖTESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIZIL ÖTESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mihriban! Sil kurban olduğum gözlerindeki yaşları Bak rahmet yağıyor göklerden Çisil çisil yüreklerimize, Hadi gel! Baharlar seslenirken bize Salıverelim kahkahaları Birlikte yiyelim güle güle Kızıl ötesi pirzolaları.
GÜZELDENDE ÖT BİR ANLATIM YÜREĞİNİZE SAĞLIK BRAAVOOO.
Bu kez değişik bir kompozisyonla karşılaştım sayfanızda değerli kardeşim ama, bu da çok hoş ve ayrı bir nefislikte olmuş. Yüreğinize sağlık efendim. Selam ve saygılarımla.
Sil kurban olduğum gözlerindeki yaşları
Bak rahmet yağıyor göklerden
Çisil çisil yüreklerimize,
Hadi gel!
Baharlar seslenirken bize
Salıverelim kahkahaları
Birlikte yiyelim güle güle
Kızıl ötesi pirzolaları.
GÜZELDENDE ÖT BİR ANLATIM YÜREĞİNİZE SAĞLIK BRAAVOOO.