...…_|\______________ __,,,_ uyuşur beynim kaf dağında bir demet ardıç kokusuyla bir bir damlar hayat kan emer bu zafiyeti... ve dirençli ömrüme paha biçen ...... ve beklenmedik bir anda düşer maviler 112 metre karelik alana.. ...... ölüm sus olur belki puşt akşama varmayan vardiyarda... susardı yüksek olan bu ova menzilde mor beyaz bağrındı gözümde şimdi apayrı bir kutsal ki bu tepe yıldız toplayan ellere mavi sevdamı adadım.. yüreğe düşen her ateşti bizi yakıp kül eden şimdi büyüdük mü anne ama umuttu bu günler yarınlar gibi ben insan mı olacaktım anne ak sütlü memen doyurmadı ki daha iliklerimi sonra bakmaya utandığım çocuk gözleri giriyor gözbebeklerime.. hurilerin çığlığındaydı her annenin feryadı inanç,sevda,isyan,intikam çekiyor beni, bin yıl süren gecelerde göz açıp kapayan mesafesinde sabah toy düşlerim düşerdi çakıl taşlarına takılarak dizleri kanardı umutlarımın.. sonra.. kınalı gelinler hawarıydı uykumuzu bölüp bölüştüren öyle içliydi ki bu serzenişler burda durmaktansa, susturmalı, durdurmalı iç birşey gelmez elden deme anne bak bu sefer ölüm çekiyor beni sonrası bugün işte.. yarından kaygım kaydırılıyor.. ölüm çok, yaşama şansı az çocuk çok, umut yok utançlarım çekip bölüyor yüreğimi..
şu yalan dünyanın yalan sevdaları alışamadım alıştırılamadım size.. çık git dediniz, yalanı size bağışladım.. bir bakışı ardı sıra sürgüne uğradığım.. C....’a |
hem de iki kere
tebrik ederim...