(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ardından konuşan diller çatlasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ardından konuşan diller çatlasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim harika bir şiirdi.yüreğinden fışkıran sevgi damlaları doldurmuş mısra aralarını ve bir sevgi okyanusu oluşmuş şiirde.Sevginizi sevginize güvenen sevginize inan ve ona değer veren kişiyle paylaşın ki zamansız bir anda sevnizle yapayanlız bi başınıza kalmayasınız…Aşk zannedilen bu hissin güçlü olması sevginin şiddetinin ölçüsü değil daha önceki yalnızlık derecesinin büyüklüğüdür.Bu öyle büyük bir duygudur ki bunu hissedemeyen yürekler ister istemez kıskanırlar,bu duygu onlarda niçin yok diye.Seven insan dengeli bir toplum ırmağına bir damla olmayı kabullenmiş demektir. Çokta yok olmaz teki çoğa katarak çokta var olur, dengeli olanların n içinde kendini bulur. Hakkı sevmek,sevgiyi ölümsüzleştirir. ölümlü olan sevginin kendiside ölümlüdür.İlleti ölümsüz olanın kendiside ölümsüzdür kardeşim........
Değerli kardeşim., şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
AL SENİN OLSUN Al senin olsun bende ne varsa, İstemem mutluluğu senden uzaksa,
Ver bana gönlümü dert olacaksa, Gönlünde başka aşk yer bulacaksa, Bahtını bahtımın kaderi yaptım, İsterim ömrüm senle son bulacaksa,
En büyük mutluluktur seveni sevmek, Zor değil bir gönülde yer bulabilmek, Yaşamak rüyasında gerçeği görmek, Ne güzel bir gönülde dertler öldürmek,
Sanki yaşamamın sebebi sensin, Sen benim bahtıma gülen kadersin.....orhan gencebay
Bütün dost yürekler insanlık için atarsa eğer sevdalar gönüllerde iz yapar böyle Çok güzel bir eser Değerli gönül dostu sevgiyi yazmayan kullar çatlar, Eline yüreğine sağlık
İnsanlık içindir, o güzel yürek Derinden derine, anlamak gerek Sevdalar adına şiirler bırak Sevgi yazamayan, kullar çatlasın. Tebrik ediyor saygılarımı sunuyorum...
ben bunu annelere iltifatınız olarak algılıyor ANNELİĞİN değerini kıymetini bilmeyen insanlık çatlasın diyorum.yüreğine ve kalemine sağlık Ahmet hocam saygı ve selamlarımla.
AĞLAYAN ĞÖNÜL tarafından 3/5/2013 12:31:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkür ediyorum, onur verdiniz güzel yorumunuzla saygıdeğer dost Meryem hanım, Valla; iyiyile kötüyü bir arada görmemeye başladım, her şeyin yeri ayrı olsun, hiç olmazsa iyiler bir nefes alsınlar, kötülerde uzaktan bakarlar bana. sevgi, saygı, selamlarımla
sevgi emek ister demiş yazar. İnsanlığın mayası sevgi.Sevgi ile karılmış yaratılış toprağımız.Gönülden gönüle gidilen yol sevgi köprüsünden geçer.. Çok güzeldi bu sorgulayış.Yüreğinize sağlık.Selam ve saygılar.
Teşekkür ediyorum değerli kardeşim, bundan sonra böyle yazacağım kalemim el verdikçe, haddini bilmeli herkes. İyi ile kötü bir arada zikredilmemeli, ondan toplum yozlaştı, herkes sevgiden söz ediyor ama fitne fesat boyu geçiyor, sevgi, saygı ile kalın Yıldız hanım