kış erken indi bu sene sobayı daha dün kurdum oduncu da hiç hesapta yoktu. sana söylemeye utanıyorum, ama ne yapayım birlikte aldığımız kitapları yakıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özür... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özür... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anıların yapışıp kaldığı eşyalar yalnızlığı bozan bakışlarıyla dolanır odalarda. Suskunluğu boğan konuşmaların içimizi delip eşyanın üzerinde can bulmasıyla hasret alevlenir gönül sobamızda,ve gözlerimiz kar ile kapalı yollara düşer. Yanan kitaplar değil anılardır oysa. Bir an önce katyıtlar silinsin diye, Erken inen hasretin buz tuttuğu yüreklerin tekrar eskisi gibi vurması için. "Tik-tak" zaman geçiyor. Ve yaklaşıyoruz vuslata. Selam ve muhabbetle.
Suskunluğu boğan konuşmaların içimizi delip eşyanın üzerinde can bulmasıyla hasret alevlenir gönül sobamızda,ve gözlerimiz kar ile kapalı yollara düşer.
Yanan kitaplar değil anılardır oysa.
Bir an önce katyıtlar silinsin diye,
Erken inen hasretin buz tuttuğu yüreklerin tekrar eskisi gibi vurması için.
"Tik-tak" zaman geçiyor.
Ve yaklaşıyoruz vuslata.
Selam ve muhabbetle.