(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERİŞANDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERİŞANDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah üstadım, şimdi O kutlu Resul gelse, her birimiz kaçacak yer ararız her halde, artık öyle müslümana kandırmaca var ki, ama kıyafetlerde, ama örtüde, ama ahlakta, ama sözde, ama ibadette, yalan olmuş el üstü, RTabbimiz sonumuzu hayreylesin,,
Yanık bağır sözler taşlı, Siyah gözler kalem kaşlı, Hazan düştü gözler yaşlı, Bugün seller perişandır.
Aşka düşer nassın kaçı, Gider şu gönülden haçı, Altın tarak tarar saçı, Bugün keller perişandır.
Sen seni bil, sen seni bil, Hakk’ı söylesin güzel dil, Gider de buhranını sil, Bugün eller perişandır.
Gül bülbüle, bülbül güle, Sevdasıyla düşer dile, Çöle döndü toprak bile, Bugün beller perişandır.
Gezdi Cemal gurbet eli, Hemi veli hemi deli, Esmez olsun şu sam yeli, Bugün yeller perişandır.
Anlamlı ve güzel dizelerinizi kutluyorum.Şiirdeki yerinde vurgular şiire ahenk ve zenginlik kazandırmış yalın ve akıcı bir şiirdi, emeğinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Değerli kardeşim harika bir şiirdi.sanki hepimize öğüt veriyor.keşke bu öğütten birer bardak su içebilse herkes ne güzel olurdu.Allah yolundan ,doğruluktan ayrılmayarak,şeytana uymadan yaşamak ne güzel olurdu.Günümüzde iman etmeyen insanlar tarafından çoğu kere yanlış anlaşılan, olaylara ve bazı durumlara göre değişen saygı anlayışı, elbette Kuran’da bildirilen gerçek saygıyı yansıtmaz. Bu sadece, çıkarlar doğrultusunda gösterilen, gerçek kişiliği ve samimiyeti yansıtmayan kurallar zinciridir.Gerçek saygı anlayışı, Yüce Allah'tan çok korkarak ve Kuran ahlakının yaşanması ile kazanılır. Yüce Allah'a iman eden ve Kuran ahlakını tam olarak hayatına geçiren her insan bu anlayışın kazandırdığı doğal bir sonuç olarak, insanlara değer veren, onların haklarını koruyan, adaletli ve son derece saygılı bir ahlak kazanır.İşte bu kazanç ona ahirette cennet verilerek hediye edilir kardeşim.Allah hiç kimseyi doğru yoldan ayırmasın,ayrılanlarıda islah ederek doğru yola iletsin.amin,inşallah.....
Değerli kardeşim., şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Ferhat Göçer - Cennet
Banane gelecekse dünyanın sonu Bitecekse bitsin artık hayat yolu Korkum yok içim rahat huzurla dolu Aşkı yaşadım senle bir ömür boyu
Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen Aldığım her nefesin sebebi sen
Dünyaya bir daha gelsem sevgilim, Arar bulurum yine seni severim Cenneti değişmem saçının teline Ömrümün yettiği kadar seni severim
Halimiz perişandır ağlar kalbimiz hak sevgisiyle dolup taşsın yüreğimiz günahkarız lakin sonsuz merhameti olan Allah af etmeyi sever biz yeter ki ondan kopmayalım dilerim Allah cümlemizi doğru yoldan ayırmasın biz ağlayalım onun için o bizi duyar ve kulak verir ona ulaşmak için çaba verelim ve yakalım yürekleri Allah için sevgi ve saygılarımla kalınız sayın cemallettin hocam Allah'a emanet olunuz uzun süre aranızda olamıyacağım hakkınızı helal edin güle güle melekler sizinle dir esenlikle
Güzel, ihlaslı bir şiirdi Cemalettin Hocam, seslendirme de etkili olmuş; epeyidir yoktunuz, umarım bir rahatsızlığınız yoktur... Yeniden aramızda olmanıza sevindim... Selam ve saygılarımla....
Aşığın kaderineezelden yazılmıştır perişanlık ki aşığın bundan şikayeti sözkonusu değildir.Zira aşk,yanmaktır ;yanmayı göze almaktır... tebrik ve teşekkürümle hocam...
MUTFAKTA BOMBOS TENCERE VARIN SOYLEYIN GENCER'E KIRILDI BAK CAM PENCERE BU GUN TULLER PERISANDIR ---------------------------------------------NIHAT YUERT COK NEFIS BIR SIIR TEBRIKLEIMLE GARDASIM VAR OL NIHAT YURT KANADA SONSUZZZZ SELAM SANADA
YÜREKTEN KUTLARIM ÇOK GÜZELDİ HAYAL EDİLEN ÇOK ŞEYE HER ZAMAN ULAŞILAMIYOR EMEĞİNE KALEMİNE KUVVET BEĞENİLERİMİ BIRAKIYORUM SELAMLARIMLA HAYIRLI PAZARLAR DİLERİM
PERİŞANDIR ÜSTADIM, HEM DE ÇOK PERİŞANDIR. GENÇLİK ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR. NE İMAN NE DE BİR ŞEY. ÖĞRETİM SİSTEMİ HER ŞEYİN BAŞI. O TUTARSIZ OLUNCA EĞİTİMDE BAŞARISIZ OLUYOR VE DE OLAN DA DİN İMAN YOKSUNU GENÇLERE OLUYOR. BİZİM ZAMANIMIZDA İLK OKULLARDA DİNDERSLERİ VARDI, ORTA OKUL VE DE LİSELERDE. ŞİMDİLERDE OKULLARDA DİN DERSİ OKUTMAMAK İÇİN KİMİLERİ ELLERİNDEN GELENİ YAPIYORLAR. BİLMİYORLAR Kİ DİNİN BİR DAYANAK OLDUĞUNU. NEYSE ÜSTADIM BURASI SİTE.. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
merhaba arkadaşım bülbülün gülden çektiği gibi insanların dilinden çektiği gibi ne olaki hayattayok değilmi arkadaşım güzel yüreğin var olsun sevgi ile kal