hasretine doygun, bulutluydu güneş ateş yüklü bir damla şiir gibi düştü mor dağların ardına...
...
anımsa, dağların kıyısında bir göl vardı; soyunup sen ve ben turkuvaz sularında bir yaz günü tutuşup el ele dalıp gitmiştik güneş gibi suları serin o göle... ... seslensem o günler gelir mi dile seviştiğimiz yerde güneş yine alev alev suya düşmekte, hâlâ bir çift sevgili güneş ile öpüşmekte...
haydi kuğu ol duy sesimi koylarda mavi göle dal çık; turkuvaz suların dibi şimdi bal/çık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EĞİRDİR GÖLÜNDE AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EĞİRDİR GÖLÜNDE AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevdaya dair ne güzel dizelerdi şair...turkuaz sularının altı birde balçık olmasaydı dedim ama o zaman bu şiir yazılmazdı belki.. yürekten kutlarım saygımla....
Dizeleri sevda ve özlem kokan bu şiirinizden dolayı kutladım üstadım. Bu sevi dolu yüreğin sesi hiç susmasın!,Denizin kıyılarla buluşan hırçın dalgaları misali..Selamlarımı gönderiyorum..Hoşça kalınız....