ister yel alsın, ister sel beni düşler denizinde senden gelen bahar kıskanmasın düşlerimi kıskanmasın gecegündüz yaprak dökümü şarkılar b/aşka ne var ki kalan senden, dilediğimce ağlayabilmeliyim bitirmek istemiyorum hüznümü ruhumdaki güz plâğı dönüp dursun sonsuza kadar, yağmurları güzün kıskanmasın seni benden...
çıplak dallar yeşermesin öldürdüğüm kınalı kuş dirilmesin bir daha; adını duymak bile bozuyor sessizliğimi kuş dilinde olsa dile, rüzgâr getiriyor seni, savaş alanı bedenim; zıpkınlar, oklar tufan yağmurunda yenildim bir başıma...
sonrasında yaşanan Adem’in tanrısal yalnızlığı sel taşkını bataklıklar, sürgünüm cehenneminden; çaresiz Adem yasak elması olmaksızın elinde Havva’yı yaratacak kendine sol kaburga kemiğinden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KABURGAMDAKİ SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KABURGAMDAKİ SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiri sazı sesi bestesi video klibi ile harika olmuş..:)
iyi ki varsınız değerli Şaban hocam tebriklerim hayata kattığınız cümle güzelliklere...
sevgim saygım selamlarımla...