Sarıl kendine üşüme ayaz düşlerin koynunda Bir dilek tut yıldızlı gecenin pırıltısında Bir sevgi düşün okyanuslara sığmayan dalgalı Birde bizi düşün sensiz sevdaları yaşarken Şimdi söyle yüreğinde__________ hisediyor musun beni..
Yağan bir yağmuru düşün sağnak sağnak Tutabilirsen her bir damlayı tut hadi Tut ki bir damlada olsa avuçlarında olayım Sele verme beni senin olan herşeyimi Şimdi söyle_____________ hissediyormusun damla damla yağan sevgimi
Bak gökyüzüne gör hayalini karanlık bir gecede Benim gözlerimle bak göresin ay parçası yüzünü Topla toparlayabildiğin kadar yıldızları Karanlık üşütmesin seni şimdi kapa gözlerini Bak hafif rüzgarlarda sen diye esiyorum şimdi Şimdi söyle ey can serin serin____________ hissediyor musun beni
Ben hep söylerdim beyaz bir meleksin diye Her gece gördüğüm tatlı bir rüyadasın simdi Uyanmak istemediğim tatlı uykularımda saklısın Titreyerek uyandığım terli haykırışlarımdasın Şimdi söyle güzeller güzeli görebildin mi ___________seni seven ben
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hissediyormusun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hissediyormusun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Slm sevdim bu siiri lakin ben bu siiri begeneli hatta seslendirme yapali aylar oldu sanirim bende telepatik bir guc var ve siz daha yayinlamadan ben siirinize seslendirme yapmisim yada ikinci bir ihtimal varki oda bu siir sizin degil ilkinin gercek olmasini kendim acisinda cok isterdim ama ne yazikki oyle bir guce sahip degilim bu siir benim bir ark ima ait onun ricasi uzerine seslendirme yapmistim.Ne demeli ki simdi sustummmmmmm.....Unutmadan eger isterseniz seslendirmeyide gonderebilirim size belki oonuda eklemek istersiniz.Saygilar.....
BenSenO tarafından 3/1/2013 5:02:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
BenSenO tarafından 3/1/2013 5:02:56 PM zamanında düzenlenmiştir.