(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ettiğim yemini nasıl bozayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ettiğim yemini nasıl bozayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli kardeşim harika bir şiirdi. Sevgi duyguların en yücesidir.Yerini bulduğunda sahibini de yüceltir Terside geçerli elbet, yerini bulmadığın da ise sahibini aynı oranda alçaltır. Onu yerli yerinde harcamayanlar harcanacaktır. Sevmek bazılarının iddia ettiği gibi yok olmak(fena) değil aksine sevmek varolmaktır. Kişinin kendi varlığını ispatlamasının en kestirme yolu sevgidir. Tutku tek yönlüdür halbuki sevgi çift yönlüdür. Bu çift yönlü sevgi sayesinde yüreklerde yaşar,aksi halde kaybolur ,heder olur gider.Arkada kalanıda perişan bir durumda bırakır kardeşim.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
AŞK Hayatın hızıyla yaşadık o aşkı Her şey bir anda başladı Yaşandı Ve bitti...
Yan yana gidip de bir süre Ayrı yönlerde uzaklaşan İki tren gibi... Yazar : ATAOL B
Çok güzeldi üstad dizeleriniz su gibi. Henüz hece şiirinde yeniyim birgün inşallah bende sizler kadar güzel şiirler yazabilirim. Kaleminize yüreğinize sağlık. Saygılar dost yürek
Sevgim o kadar çok, o kadar derin Kalbimin en sıcak köşesi yerin Yoluma ağlarsın, olsa haberin Derdim, ahvalimi, kime yazayım. TEBRİK EDERİM GÜZEL BİR SEVGİ ŞİİRİYDİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Tebriklerim, saygılarımla...