(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kıyamıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kıyamıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dördüncü dizelerde "kıyamıyorum "sözcüğü meramın tam tersini anlatıyor; bence bu sözcüğü değiştirin şair.Zira kıyamadıklarınız hep kötü işlerle ilgili olanlar...
meramımız, sorunumuz ve anlatmak istediğimiz de üzerine parmak bastığınız konuydu.. merhametten garaz mı doğmalıydı.. biz merhamet dedikçe eller hep fitne fesad çıkarıp kan mı dökmeliydi…birliğimizi ikilik hodbinlik benlik mi bölmeliydi..
sanırım bu kıta haleti ruhuyemi anlatır.
Bu nasıl "aciz"lik bu nasıl "hâl"dir Cevabı "mahşer"e kalmış "suâl"dir Sancağa hapsolan "yıldız" "hilâl"dir Bağrımı yakana kıyamıyorum
yine de 4. kıtayı şah kıta yapmayı başaramadım. oradaki anlam tezatlığı kaç saattir başka işlerle meşgul olsam da kafamda yer ediyor. fakat biraz daha islam tarihini ve peygamber efendimizin düşünce ikliminde soluklanmaya çalışsam da - hacıların ve umrecilerin suriye ve filisten bu hale düşmmüşken bence sivil itaatsizlik diyoruz ya o şekilde kendini dünyanı efendisi sayanlara karşı silahsız ve bembeyaz elbiseler ve ellerinde güllerle suriye ve filistine gitmelerine salık verir miydi efendim, gerek der miydi diye düşünüyorum da işin içinden çıkamıyorum.
Rabbimiz "merhametim gazabımdan öndedir" diyor sema hanım Allah'ın ahlakıyla ahlaklanmaya çalışsak da çoğu zaman benlik mi denir, nefis mi denir işte tutsak düşüyoruz.