Bir emirle doğruldum, seni aramak üzre Yüce dağlar yol verir gözlerimin yaşına Gayretimin hatrına ‘Seni Seviyorum’ de Şimdi daha bir başka yanıyor çıralarım Gök gürler ve yağarım usul usul başına ’ Hele bir gölgen düşsün kapımı aralarım ...
Yeter ki gel, yar bilir.. kovmaz aşkın divanı Hasretimin doruğa ulaştığı günsün sen Gam çekme karşılarım çiçeklerle yuvanı Güvercin ordusunu uğruna sıralarım Sana böyle yanan ben, sana böyle yanan ben ’ Hele bir gölgen düşsün kapımı aralarım ...
Semâya uçurduğum şiirlerim sanadır Bozulmamış bir aşkın en güzel hecesiyim Âşk denilen güzellik Canan’adır Can’adır Beklediğin her yere ismini karalarım Çözülmeyen vuslatın en son bilmecesiyim ’ Hele bir gölgen düşsün kapımı aralarım ...
Yoldaşlık ediyorken yollarımda sükunet Bir kalkan edasıyla korudum varlığını Ben seni aynalardan görüyorum daha net Sana öfkeyle bakan avcıyı yaralarım Ölmeden bir görseydim o güzide çağını ’ Hele bir gölgen düşsün kapımı aralarım ...
Yorulmak bilmiyorum, mukaddes bu sevdaya Irmak kadar doluyken taşıyorum ansızın! Ve öylece kal gülüm doğrult başını ay’a Gitme ki, şuralarım ağrıyor şuralarım Tâ yüreğime kadar giriyorken can-sızın ’ Hele bir gölgen düşsün kapımı aralarım ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPIMI ARALARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPIMI ARALARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cok ozledim siirlerini...