Gelme bu gece rüyalarıma destursuzca bakan gözlerin kalıyor aklımda gün ağrıp güneş doğduğunda sensizlik yağyor sağnak sağnak yalnızlığıma.
Yosun kokulu sahillerde arıyorum izlerini bir martının kanatlarına takılıp ötelerdeki sana geliyor hayallerim aç artık kapılarını uykularımı bölmeden gel yada ben geleyim.
Yarım kalmış bir sevdanın türküsü dudaklarımda hırçın dalgalar arasında kayboluyor hani vurgun yer ya insan nefessiz kalırcasına çırpındıkça yüreğim derinliklere dalıyor.
hüzünlere sürgün ettim yüreğimi gönlünün zindanlarında prangalara vuruluyor ve ben yine sensiz sana mahkum gecelerde yok oluşumu seyrediyorum gözlerinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelme rüyalarıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelme rüyalarıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelme rüyalarıma sevgili uyarınca yokluğunun acısı yakıyor canımı. Sensizliğin ateşi kor oldu yakıyor sol yanımı. Beyaz bir Martı'nın kanatlarında ulaşmak istiyorum sana Yosun kokan sahilde gözlerim ufukta bekliyorum sevgili diyor şair bu güzel seslenişde.hoşça kal canım çok güzeldi şiir
hüzünlere sürgün ettim yüreğimi gönlünün zindanlarında prangalara vuruluyor ve ben yine sensiz sana mahkum gecelerde yok oluşumu seyrediyorum gözlerinde..
merhaba meleğim
nasıl güzel bir sesleniş sevgiliye
hayranlıkla birazda yüreğim burkularak okudum
bazen insanlarımız vurdum duymaz oluyor sevgi konusunda meleğim
onun için dilerim seni seven ve anlayan biridir diyorum çünki tek taraflı sevgi her zaman yüreğini acıtır
incelik var
tebrik ederim