Hangi cambazın ipinde oynar bilinmez Doğan görünümlü, şahin sevgililer Açık pazarlarda açılır en mahrem yerleri Deneme sürüşlerinde sınanan maharetler
Ehil servislerde Süslü kutularla sunulan bedenler Kimi az kullanılmış Kimi hurdaya çıkarılan Kirli anıların cenabet bedenleri Ve Şehvetle açılan dudaklar Sevgiden uzak duygularda
Günah çıkarma seanslarında yapılır Sevgililer günü seremonisi Cehennem ateşine eş duygularda Diz çöken arzuların kadehteki silüetinde
Zamansız açan Ve zemheriye çarpılan Meyvesiz badem ağaçları misali Dölsüz duygularda Ayağa kalkan içgüdülerin yalancı dilinde
Ey sevgili Bilirsin! Açmaz beni gündelik oynaşlarda Kelebek ömrünce yalansevgiler Sana ruhumun derinliklerinde Mahrem duygularla büyüttüğüm Dünyanın en güzel renklerini taşıyan Yüreğimi sunuyorum Gözümün içine bakan yüreğine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sevgili Bilirsin! Açmaz beni gündelik oynaşlarda Kelebek ömrünce yalan sevgiler Sana ruhumun derinliklerinde Mahrem duygularla büyüttüğüm Dünyanın en güzel renklerini taşıyan Yüreğimi sunuyorum Gözümün içine bakan yüreğine…
Sevginin günü olmaz, olmamalı da...Beğenilerimi bırakarak gidiyorum değerli dost, bir de gönül dolusu selam ve sevgilerimi...
Ey sevgili Bilirsin! Açmaz beni gündelik oynaşlarda Kelebek ömrünce yalan sevgiler Sana ruhumun derinliklerinde Mahrem duygularla büyüttüğüm Dünyanın en güzel renklerini taşıyan Yüreğimi sunuyorum Gözümün içine bakan yüreğine…
İşte budur sevği muhterem Abim.Allah razı olsun.ne güzel tarif etmişsiniz. Yürekten kutluyorum sayğılar sunuyorum. Selam ve dua ile...A.E.O.
Bu hal ve ahval içerisinde sevgililer günü diye günlük uçuşa kalkanlar burunlarının üzerine yıkılacaklardır kardeşim.Zira onları ayakta tutacak bir bağ yok ki aralarında. Canı gönülden kutlarım günün diğer yüzünü dile getiren harika şiirini.
Açmaz beni gündelik oynaşlarda Kelebek ömrünce yalan sevgiler Sana ruhumun derinliklerinde Mahrem duygularla büyüttüğüm Dünyanın en güzel renklerini taşıyan Yüreğimi sunuyorum Gözümün içine bakan yüreğine… ... Sayın Moran işte budur insanın sevgiye, sevgiliye duyduğu saygının tezahürü...Tebrik eder saygılar sunarım.
Ey sevgili Bilirsin! Açmaz beni gündelik oynaşlarda Kelebek ömrünce yalan sevgiler Sana ruhumun derinliklerinde Mahrem duygularla büyüttüğüm Dünyanın en güzel renklerini taşıyan Yüreğimi sunuyorum Gözümün içine bakan yüreğine… Ahmet Bey, o kocaman yüreğinize sağlık. Kalemin hep yazsın üstad, Selam ve dua ile.
Ey sevgili Bilirsin! Açmaz beni gündelik oynaşlarda Kelebek ömrünce yalan sevgiler Sana ruhumun derinliklerinde Mahrem duygularla büyüttüğüm Dünyanın en güzel renklerini taşıyan Yüreğimi sunuyorum Gözümün içine bakan yüreğine…
BUGÜNE YAKIŞMIŞ BİR ŞİİRDİ..SEVGİNİN GÜNÜ MÜ OLUR MUŞ ..NASILDA AYAK UYDURUYORUZ..BU SENEYE KADAR BENDE HEVESLENENLERDENDİM..NE GÜZEL BİR GÜN DİYE ..AKLIM BAŞIMA BİR GELDİ PİR GELDİ..GETİREN SAĞOLSUN EFENDİM :))
KALEMİN DAİM OLSUN ÜSTADIM..BAHSE KONU OLANLAR KİMİN ELİ KİMİN CEBİNDE OLANLARDIR Kİ.. ONUN ADI SEVDA OLMAZ..ŞİİRİN İÇİNDE NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ HAYATLARI ..RABBİM UZAK EYLESİN BU TÜR YAŞANMIŞLIKLARDAN..RABBİMİN HUZURUNDA YÜZÜMÜZ AK OLSUN SEVDAMIZ İNŞALLAH...
Zamansız açan Ve zemheriye çarpılan Meyvesiz badem ağaçları misali Dölsüz duygularda Ayağa kalkan içgüdülerin yalancı dilinde
Ey sevgili Bilirsin! Açmaz beni gündelik oynaşlarda Kelebek ömrünce yalan sevgiler Sana ruhumun derinliklerinde Mahrem duygularla büyüttüğüm Dünyanın en güzel renklerini taşıyan Yüreğimi sunuyorum Gözümün içine bakan yüreğine…
Çok beğendim kaleminiz,yüreğiniz var olsun selamlar............