(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elimi sürmeden bakarım sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elimi sürmeden bakarım sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vefalı gönlünde olmasın vedan Lâl olmuş dilinde olurum sedan Nazardan korusun seni Yaradan Sevda seli olur akarım sana. ***************************************** Vefa örneği büyük aşkın tezahürüydü mısralara düşen.. Çok çok beğeni ve takdirlerimle, kutluyorum efendim.. Gönlünüz varolsun!...
Aşkı ruhta değil tende arayan günümüz insanlarını düşününce. Şiirin içeriğindeki derinlik ruhumu sardı Şiirinizin her dizesi güzeldi tabiki ama ben müsadenizle şiirinizin adını aldım gidiyorum. Çok çok güzeldi yüreğinizin sesi dost kalem. Saygılar
sevmek bu değilmidir eli eline değmesede sadece onu seyretmek saatlerce ve onu seyrederken huzur bulmak bu olsa gerek.yüreğine ve kalemine sağlık Ahmet abi,saygılarımla.
Ben kesin karar kıldım bazı özellikler bazı bölgelerin suyundan topragından geliyor.Azerbaycan kökenli kimi tanısam şiire ve sanata zorlanmadan olan yatkinliklari ve yetenekleri beni sasirtmistir.Bu defterde tanıdığım iki Azeri dost kalem de bunu bana ispat eden şahıslar oldular.
Var olunuz Kaleminiz daimi olsun dost kalem Saygılarımla