(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVERMİSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVERMİSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyük bir ihtimal sevmez.Çünkü insanoğlu çiğ süt emmiştir bizler gibi kimi sevgimizle ikna edersek ilk o vuruyor bizi sırtımızdan.Sen ona yaralısındır o başka birine. Gelir mi gelir yarasını sarmasını için gelir bu bile umut veriyor insana ama yarası iyleştikten sonra belki bir teşekkür ederek belkide hiçbir şey demeyerek çekip gidiyor hayatımızdan.
Hani; '' Seni andım bu gece, kulakların çınlasın...'' diyor ya o şarkı! Ezgilerini duyar gibiyim şiirinizin etkisiyle... Seven bir kalbin güzel bir çağrısıydı şiiriniz. Tebrik ederim...
saray gönlüne kalbimi alarak uyurmusun bu gece yüreğine taht kurmama musade edermisin bir kere seni hep sevecegim desem severmisin beni sende
Sevenilen zaten her zaman sevenin saray gönlündedir Onun yüreğinde ki taht kuma yetisi sevenindir Sevilen her zaman seveni sever Eğer sevgi karşılık ise
Gönlünde geçenlere ermenizi içten dileğimdir. Sevgi ve selamlarımla can dostum...
Büyük bir ihtimal sevmez.Çünkü insanoğlu çiğ süt emmiştir bizler gibi kimi sevgimizle ikna edersek ilk o vuruyor bizi sırtımızdan.Sen ona yaralısındır o başka birine.
Gelir mi gelir yarasını sarmasını için gelir bu bile umut veriyor insana ama yarası iyleştikten sonra belki bir teşekkür ederek belkide hiçbir şey demeyerek çekip gidiyor hayatımızdan.
Yürek sesin daim olsun