BEN seni mi çok sevdim ? çürümüş kalbini ellerimle temizlediğim Adam Şimdi temizlediğim kalbin başka yüreklere mi atar? Ne kadar çok sevdim seni , Ne sabır tükettim yolunda Mükafatımı şimdi bu oyun mu bana Sarmaşık gül gibi sardım sevgini bedenime Dikenleri batsa da aldırmadım Kansız da kalsa damarım Her gün aşkınla tekrar doldurdum damarlarımı Sevdim sevdim seni be adam Ruhsuz atmayan kalbini sevdim Adını koymadığın ilişkimize sahip çıktım hep Yılmadım usanmadım beni anlayacağın günü bekledim Kalbinin rahmindeki aşk bebeğimize nasıl kıydın Sordun mu hiç dünyaya gelmek istiyor mu istemiyor mu diye Hakkın yoktu yaşamadan öldürmeye Yazık insanlığa yazık SENİ; Kaçarken sevdim Kendinden nefret ettirirken sevdim Yaşama sevincin yokken sevdim Umudun tükenmişken sevdim BEN ; Umudun olmak istedim Güneşin olmak istedim Hayatının anlamı olmak istedim Ömrünün geri kalanı olmak istedim Öl desen ölürdüm uğruna Yan desen yanacaktım uğruna ŞİMDİ; Ben pes eden taraftayım Kes aşkımın biletini Topladım valizimi Gidiyorum uzaklara Bize elveda Yaşanmamış aşkımıza .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞANMAYAN AŞKA İSYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞANMAYAN AŞKA İSYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BEN seni mi çok sevdim ? çürümüş kalbini ellerimle temizlediğim Adam Şimdi temizlediğim kalbin başka yüreklere mi atar? Ne kadar çok sevdim seni , Ne sabır tükettim yolunda Mükafatımı şimdi bu oyun mu bana Sarmaşık gül gibi sardım sevgini bedenime Dikenleri batsa da aldırmadım Kansız da kalsa damarım Her gün aşkınla tekrar doldurdum damarlarımı Sevdim sevdim seni be adam Ruhsuz atmayan kalbini sevdim Adını koymadığın ilişkimize sahip çıktım hep Yılmadım usanmadım beni anlayacağın günü bekledim Kalbinin rahmindeki aşk bebeğimize nasıl kıydın Sordun mu hiç dünyaya gelmek istiyor mu istemiyor mu diye Hakkın yoktu yaşamadan öldürmeye Yazık insanlığa yazık SENİ; Kaçarken sevdim Kendinden nefret ettirirken sevdim Yaşama sevincin yokken sevdim Umudun tükenmişken sevdim BEN ; Umudun olmak istedim Güneşin olmak istedim Hayatının anlamı olmak istedim Ömrünün geri kalanı olmak istedim Öl desen ölürdüm uğruna Yan desen yanacaktım uğruna ŞİMDİ; Ben pes eden taraftayım Kes aşkımın biletini Topladım valizimi Gidiyorum uzaklara Bize elveda Yaşanmamış aşkımıza .
______ELVEDA __________
Duygu doluydu şiir üstadım beğeni ile okudum, Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın........... Saygılar
uyy dedim bu ne savda bu ne aşk ya canım hüzündü dizeler umutsuzdu sevgin bilirmisin inşallah senni sevdiğin gibi biri çıkar karşın a diyorum hak ettiğin sevgili çıkar sevgimlesin bitanesi
bir tanemsin sen ama bilirsin gerçek seven hep kaybeder ama bu iş kısmet işleri derler ya belki bir gün olur bir tanem belki pazarın hoş geçsin öpüldün sıcak sıcak
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Bolca Duayla...