Ah Kardelenim... ! Ne diye kendini yıpratıyorsun.? Değmeyen bir hayat için, Yüreğini ezen insanlar için, Ne diye kendini solduruyorsun..? Ah Kardelenim... ! Kadere boyun eğme., İnsanlara her seferinde iyi niyetle yaklaşma..! Yoksa şu hayatta eğilen boynun hiç kalkmaz. İnsanların harcanışlarında kaybolursun, Sevdanı hiç bir zaman haykıramazsın, Özlemler hep yüreğini yakar, Nefretler hep ciğerini parçalar, Acılar ise hep sana bu satırları yazdırır....
Kanma Kardelenim..! Yalan insanların yalan sözlerine, Sahte insanların sahte gülüşlerine, Kanma Kardelen... _Kanma..! __Onlar yalan... ___Onlar aldatandır... Sen ise gerçek, Ve bir o kadar da aldanansın... Aldanma Kardelenim... Aldanma..!
Yetmedi mi çektiklerin.. Yetmedi mi yüreğine vurulan kör kurşunlar..? Her gün yeniden ölüşün yetmedi mi..? Değdi mi onca gözyaşına... Değdi mi..? Hani nerde gözündeki yaşlara sebep olanlar, Hani nerde senin iyiliğini isteyenler..? Nerdeee..? Niçin yanında değiller.. Niçin hala canını yakıyorlar..??
SUSMA Kardelenim... Susma ! Sen sustukça, onlar konuşuyor... Sen yandıkça, onlar daha da yakıyor... Susma Kardelenim...SUSMA ! Suskunluğunda boğulma... Yok etme kendini Kardelenim... __Yok ETME...!! ____Yok ETTiRMe...!!
//...."NazLı’nın KıRık KaLeMiNdeN...."...//
Sıkıntılı bir anda karaladığım şiirimi sizlere sundum... Umarım beğenirsiniz... .... ...SAYGILARIMLA....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tatlım benim Anlatımın tembih niteliğinde Gayet akıcıydı,hatta daha uzun olsaydı sıkılmadan okurdum Emeğine Yureğine Sağlık ,kalemin her dem çağlasın böyle Sevgimlesin bitanem
Çok teşekkür ederim canım... Kıymetli yorumunla onure ettin beni... Allah razı olsun senden de o güzel yüreğinden de.... Beğenen o güzel yüreğine teşekkürlerimi iletiyorum... Eksik olma inşallah.... Her dem sevgimlesin....
Kanma Kardelenim..! Yalan insanların yalan sözlerine, Sahte insanların sahte gülüşlerine, Kanma Kardelen... _Kanma..! __Onlar yalan... ___Onlar aldatandır... Sen ise gerçek, Ve bir o kadar da aldanansın... Aldanma Kardelenim... Aldanma..! YOK ARTIK KARDELEN İNANMIYOR SAHTE KAYIN GÜLÜŞLERE BEN DE BİR VAKİTLER YAZMIŞTIM AĞLA KARDELENİM KENDİ HALİNE AĞLA
YETKİN KALEMİNİZ VAR OLSUN SAYGILAR YÜREĞİNE CANIM
Adımın şiiri kardelen sadık olan sevda çıcegı her ne kadar soylesekte anlamaz onun yuregı yapısında var canla sevmek ömürluk sevmek vazgecmıyecek sadık sevmekten o hıc bır vakıt kutlarım canım yuregını sevgıler
Evet adının şiiri şairem... Hepimiz bu dünyada bir kardelen çiçeğiyiz.. Lakin kimimiz solup toprağa karışırız... Kimimiz ise yeniden can buluruz mutluluklarımızdan...
Ben toprağa karışanlardan oldum malesef... :(
Dilerim sen onlardan olmazsın... Ben gibi ölüme terkedilmezsin... Kavurucu ateşin içinde yanmaya maruz bırakılmazsın...
Emeğine Yureğine Sağlık ,kalemin her dem çağlasın böyle
Sevgimlesin bitanem
İzmir'den Selam ..