Ben seni bir başka severdim Kimseyi sevmediğim gibi Bir başka tarifi imkansız Severdim. Ben seni nefesim gibi Bir annenin bebeğine şefkatinde Severdim. Gözyaşlarımda severdim seni Anam gibi vatan gibi severdim İzin verseydin ben seni bir ömür severdim ...
Ben seni bir başka sevdim Gözümdeki yaşlar hiç dinmedi Dostum dedim yürek kabul etmedi Sevdam dedim senin kalbine sığmadı Oysa sen bana her nefeste sol yanımdın Senin kollarında yaşlanmak, ruhunda kaybolmak yıllarca tek isteğimdi. ...
Benimki-si bir külün hikayesidir. Yanmayı başarmış bir gönlün hikayesi derinlikler-im deki, tek tanem.
ve Toprağın kokusunda Sen yine ben yalnız kaldım sensiz kimsesiz uzaklarında tepeden tırnağa SEN kokarken Sevgili yağmurunda ıslanmaya yeminli bu yürek. Biliyor musun?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprağın kokusunda SEVDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprağın kokusunda SEVDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika Bir Şiir...Çok Güzel Bir Yürek..Ve O Güzel Sesinle Birleşmiş Ve Super Bir Eser Çıkmış Ortaya... Enesim Kalemin Daimi Olsun dert görmesin insallah...
Burda olduğunu bilmiyordum Mert ana sayfada gördüm mawiş aaa dedim bu bizim mert sanırım hakaten baktım sensin: ))) şimdi daha iyi oldu takiptesin Dostum her şiirini en azından yakın takipte görmek güzel olacak sevgiler Dost ...
Enesim Kalemin Daimi Olsun dert görmesin insallah...
Saygılarımla...